Aviseringar
Rensa alla

Storlek 35, tack


Ämnesstartare

Är det inte fler än jag som undrar varför det inte finns skor med mindre storlek än 36 i dom flesta skoaffärerna?

Jag menar, det finns fler än jag som skulle bli överlyckliga om alla började göra skor från 35 och uppåt [smile]

att behöva kolla efter "normala" skor på barnavdelningen är inte kul [n]


   
Citera
Ämnesstartare

lägg i en sula i 36:an eller köp barnskor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla skor jag vill ha finns ju fan bara i 35-39.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har problemet att de flesta lite snyggare skor endast görs upp till 45. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Alla skor jag vill ha finns ju fan bara i 35-39.

vad ska du ha då?

Pakanajuhla:

Jag har problemet att de flesta lite snyggare skor endast görs upp till 45. [blush]

men du är kille [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bianco är affären för små fossingar! De har från storlek 35 och uppåt på de flesta av deras skor. Själv har jag 37, den "minsta" normalstorleken men ibland är de i den storleken från "vanliga" affärer antingen för små eller för stora. Biancos dock, de passar perfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök då att hitta ett par, och då snygga, i storlek 50. Du har iaf barnavdelningen att titta i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch, sånt är extremt jobbigt! [crazy]

& haha, ett annat irritationsmoment; jag har storlek 36,5 ungefär. det är oerhört frustrerande att hamna precis mittimellan två storlekar. ^^'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Försök då att hitta ett par, och då snygga, i storlek 50.

okej, du har det värre! om det nu var dej du menade men jag antar det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad ska du ha då?

40-41 Vilket bara finns i tantskor som har en fet klack och höga skaft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

40-41 Vilket bara finns i tantskor som har en fet klack och höga skaft.

Fast 40 har jag för mej att jag brukar se rätt ofta, på typ H&M


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

okej, du har det värre! om det nu var dej du menade men jag antar det [rolleyes]

Ja, det var mig själv jag menade. Fast jag menade det inte på det sättet.

Fast det är la inte så svårt att hitta skor i din storlek? Har en lite pygme i klassen och hon verkar ju ha skor på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Fast det är la inte så svårt att hitta skor i din storlek?

ja men jag har för mej att du bor i gbg, örebro har inget stort utbud direkt. jag köper ju såklart 36 eftersom det aldrig finns 35 men dom är alltid lite för stora, vilket är helt okej i typ sneakers och tygskor men om jag vill köpa klackar eller så så funkar det ju inte för att alla är för stora och det är typ inte kul eftersom man trampar ur dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja men jag har för mej att du bor i gbg, örebro har inget stort utbud direkt.

Makes sense. Åk hit och köp en massa skor då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

40-41 Vilket bara finns i tantskor som har en fet klack och höga skaft.

nä-ä, det är inte sant! [no-no] om jag inte minns helt fel så har bland annat din sko, H&M, vagabond, jarméus osv storlekar upp till 40-41. (:


   
SvaraCitera