Aviseringar
Rensa alla

Storleken igen (min personliga åsikt/erfarenhet)


Ämnesstartare

Storleken på kuken verkar vara ett hett samtalsämne överallt!
Tänkte dela med mig av min personliga erfarenhet och min åsikt.

Jag är en bit äldre än de flesta på ungdomar.se, gissar jag.
Hur som helst. Min kuk är absolut inte stor. Den är 13 cm lång och 12,5 cm. i omkrets.

Jag har inga problem att tillfredställa min fru.
Hon har fött fyra barn, men känns ändå precis likadan där nere som hon gjorde när vi träffades för 15 år sen.

Hon får orgasm enbart genom penetrering tre gånger utav fyra.
Jag kan även ge henne orgasm enbart med ett finger, utan att stimulera klitoris alls.

Och hon är inte unik på något sätt. Inte i det avseendet iaf.
Jag påstår att storleken inte spelar roll alls!

Läser även ibland jämförelsen "tänk på att det får plats ett barns huvud i slidan".
Det är visserligen sant. Men att säga att så gott som vem som helst får in en näve utan större bekymmer med motiveringen att slidan kan forma sig efter ett huvud är så fel det bara kan bli.

Kroppen anpassar sig under nio månader på flera hundra olika sätt. Ett av dessa är att luckra upp fibrerna i slidmusklerna för att dessa ska kunna töja sig maximalt.
Trots det spricker långt mer än hälften av alla som föder vaginalt.

I vårat fall har min fru blivit klippt vid samtliga förlossningar.

Så att tro att en kvinna när som helst skulle kunna pressa ut ett barn är helt fel.
Skulle genomsnittskvinnan få testa att pressa ut ett huvud utan att kroppen fått ställa om på massor med olika sätt så skulle hon garanterat spricka så att det aldrig gick återställa igen.

Det där med att jämföra slidans anpassningsbarhet med ett barns huvud är väldigt fel.

Så min personliga åsikt är att storleken spelar ingen roll alls, och förlossningar påverkar inte hur slapp eller trång en kvinna är eller blir.


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där med teknik har jag också en åsikt om, förresten.

Visst, det handlar mycket om teknik. Men så vitt jag vet finns det ingen universalteknik som funkar på alla.

Vad som däremot inte funkar på någon är att använda finger eller något annat till att gnugga mot klitoris som om det vore en trisslott.

Det är som att be om att tjejen ska tappa lusten.

Man får testa sig fram eller låta tjejen visa på olika sätt vad hon tycker om och inte. Det som den ena går igång på till hundra kan kännas obehagligt på den andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LÄR MIG HUR MAN LEVER, SNÄLLA!
O ALLVETANDE KLOCKARN!

Fan, allmän kunskap det här.
Börjat tappa tron för dig själv och vill ha beröm för att du kan så mycket?


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Du vet, det mesta av det där vet alla över 12, och resten är bara massa motbjudande babbel om förlossningar och annat äckel-päckel. Image


   
SvaraCitera

Klockarn:

och förlossningar påverkar inte hur slapp eller trång en kvinna är eller blir.

Man får försvagade muskler efter en förlossning, jo. Det är därför som de flesta kvinnor blir rekommenderade att göra knipövningar efteråt.


   
SvaraCitera

dock inte du som ska ha en prinskorv i dig.


   
SvaraCitera

Storlek spelar ingen roll, för man kan ju t.o.m. göra henne gravid utan att ens ha sex. Sex är bara onödigt och äckligt.


   
SvaraCitera

hjortpojken:

dock inte du som ska ha en prinskorv i dig.

[love][love]


   
SvaraCitera

Din fru kommer så lätt bara för hon är en överkåt slampa[confused]


   
SvaraCitera

Klockarn:

Trots det spricker långt mer än hälften av alla som föder vaginalt

va? nu vill jag inte föda barn någonsin. läker det ihop igen normalt???


   
SvaraCitera

Klockarn:

Jag påstår att storleken inte spelar roll alls!

men det gör jag!


   
SvaraCitera

Storleken har en STOR roll.


   
SvaraCitera