Aviseringar
Rensa alla

Storleken på snoppen


Stor kuk är najs. Själv har jag en monsterballe på 45cm på diagonalen, 13 cm lodrätt och 38,5 cm vågrätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är nitton, den är av medellängd och jag har inget större intresse i att ha reda på omkretsen.

AndyH:

10% är ändå ganska mycket. I min förra skola gick det ca 1200 elever, säg att 50% var killar, det är ca600 pers.... långt inlägg

Oh, gee, att du orkar sätta dig och räkna matte.. typ.. Creds till dig, som fan 😛


   
SvaraCitera

Hampie:

Creds till dig, som fan 😛

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ålder: 32
längd: 7cm
omkrets: 17cm


   
SvaraCitera

ålder: 17
storlek: fråga kebu[blush]
omkrets: fråga kebu[blush]


   
SvaraCitera

AndyH:

10% är ändå ganska mycket. I min förra skola gick det ca 1200 elever, säg att 50% var killar, det är ca600 pers. 10% av 600 är 60 st. Så på min förra skola är det statistiskt sannolikt att 60 killar har 18cm eller längre kuk. Det är ju ändå ganska många

Asså de som har 10% eller mer är över 20 år om jag glömde skriva det, men jag tror säkert du har rätt jag skrev bara den fakta som jag fått av någon sex oxh samlevnads tant på min skola[smile]


   
SvaraCitera

JOQER:

de som har 10% eller mer är över 20 år

Ah, tror inte det är så vanligt med 14åringar med 22cm kuk, även om de finns :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

17år
l 19
o 18
[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är 15 år.
18.5 cm lång.
16 cm omkrets.
Det ser inte så stort ut på mig med tanke på att jag nästan är 2m lång och är stor i allmänhet.


   
SvaraCitera

Jätte gammal år
Jätte lång centimeter
Jätte stor omkretsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så här lång:

|---------------------------------------------------------------------[censur]------​----------------------------------------------------------------------|


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den blev dubbel [sad]


   
SvaraCitera

Fett liten. Vem ska bry sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig mätt, och förstår inte varför jag någonsin skulle vilja/behöva?

Huvudsaken är väl att man har en och vet hur den skall användas.


   
SvaraCitera

ålder: 17
längd: 76
omkrets: 34


   
SvaraCitera