Aviseringar
Rensa alla

STORM delar ut vinsorter


Ämnesstartare

Gimme!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Palazzo 12,0 %Rött vin Ungdomlig, mycket fruktig smak med inslag av fat, körsbär, björnbär, örter och vanilj. Personlig favorit hos mig! Billig, fin flaska och du känns rent spontant som en rödvinstjej. Hoppas du får kul i helgen!

Åh, låter asbra! Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge mig ett!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

jaaaaaa

Fetzer Sundial Chardonnay
13,5 %
Vitt vin (box)
Torr, fruktig smak med inslag av gula äpplen, mango och citrus.

Billigt och mycket och hög procent - precis som jag vet att du gillar det. Box är bra om man t.ex. har ojämna fyllor och inte vet hur full man kommer bli just den kvällen + slipper besvikelsen över att det tar slut så fort.

tevepro:

skriv

Analivia Verdejo
13,0 %
Vitt vin
Torr, ungdomlig, mycket frisk, aningen aromatisk smak med inslag av gula päron, persika, citrusskal och örter.

Du dricker inte vin, men om du ska göra det så vill du gärna ha en fin flaska så det ser bra ut. Plus att du kan fnissa åt att det har "anal" i namnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Billigt och mycket och hög procent - precis som jag vet att du gillar det. Box är bra om man t.ex. har ojämna fyllor och inte vet hur full man kommer bli just den kvällen + slipper besvikelsen över att det tar slut så fort.

tackar och bockar. ska ha i åtanke när jag besöker systemet i veckan kanske, men då blir det flaska för det är mindre tungt att bära. [blush]


   
SvaraCitera

STORM:

Plus att du kan fnissa åt att det har "anal" i namnet.

Det känns som att du känt mig förevigt!


   
SvaraCitera

kanske köper den då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Kör bara!

Arteo
13,5 %
Rött vin
Kryddig, fruktig smak med inslag av fat, mörka körsbär, svarta vinbär, torkade örter och nötter.

Rött vin som är mustigt och kryddigt tror jag passar dig. Passar bäst till mat vilket jag tror är tillfället då du helst skulle välja att dricka vin.

OF 5:

skjut

Amadeus
11,0 %
Mousserande
Halvtorr, parfymerad smak med liten jordighet och ton av fläder.

Fräck flaska, tror du gillar fräcka grejer. Mousserande pga tror att du gillar det bättre mer lite bubblor i. Lite mindre alkoholhalt, men du kompenserar med en shot på sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har typ the time of my life just nu [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej skit i mig då[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

okej skit i mig då

Stressa inte, lägger ner mycket tid och kärlek på det här, plus går i ordning [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Amadeus

ska fan köpa en bara för flaskans skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Arteo
13,5 %
Rött vin
Kryddig, fruktig smak med inslag av fat, mörka körsbär, svarta vinbär, torkade örter och nötter.

Rött vin som är mustigt och kryddigt tror jag passar dig. Passar bäst till mat vilket jag tror är tillfället då du helst skulle välja att dricka vin.

Måste banne mig testa!!! [cool]
A oftast då jag dricker vinish


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Billig också pga vet att du inte gillar att spendera pengar på saker =)

Älskar att spendera pengar på intressanta saker! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Stressa inte, lägger ner mycket tid och kärlek på det här, plus går i ordning

kom på att det kanske tar tid att hitta ja[blush]


   
SvaraCitera