Aviseringar
Rensa alla

STORMEN


SOMBI
Ämnesstartare

höll fast mig på jobbet tre mil utanför staden där jag bor, det var strömavbrott och tillslut blev jag räddad av mamma för hon var den enda som vågade sig ut och köra. ville bara berätta om mitt äventyr. jag vet att det kanske inte låter som en så stor grej men DET VAR DET. 

glömde: hur märkte ni av stormen?

sexy-guy-nude-2.jpg


   
Citera

sött ansikte, ful kropp

vill också ha lite stormaction :(( e ba lite snö här


   
SvaraCitera
SOMBI
Ämnesstartare

kukoxo: vill också ha lite stormaction :(( e ba lite snö här

SNÖ? VART BOR DU


   
SvaraCitera

vilken röv


   
SvaraCitera

igårkväll innan vi skulle sova sa min bf "skulle vara glad om du inte väckte mig inatt för att detblåser om det int verkligen verkligen behövs"

blev lite ställd pga uppvuxen 2 mil utanfö stan som sista hus på elledningen = van vid det mesta

slutad med att HAN väckte MIG och ba HALLA DET BLÅSER KOMMER TAKET ÅKA AV??? typ.

det gjorde mig ännu mer":SSSS"


   
SvaraCitera

shit kolla ryyyyggen 


   
SvaraCitera
SOMBI
Ämnesstartare

elverpigen: slutad med att HAN väckte MIG och ba HALLA DET BLÅSER KOMMER TAKET ÅKA AV???

HAHA var han rädd? det var min bf, han vågade inte ut o köra när bussarna ställdes in så han kände sig jättedålig när mamma kom o hämtade mig istället. sådan mes. 


   
SvaraCitera

aha såg trådstarten nu: men: golvet skakade, grannens fönster blev paj och det tjöt i kranarna/fönstren


   
SvaraCitera

elverpigen:
igårkväll innan vi skulle sova sa min bf "skulle vara glad om du inte väckte mig inatt för att detblåser om det int verkligen verkligen behövs"

blev lite ställd pga uppvuxen 2 mil utanfö stan som sista hus på elledningen = van vid det mesta

slutad med att HAN väckte MIG och ba HALLA DET BLÅSER KOMMER TAKET ÅKA AV??? typ.

det gjorde mig ännu mer":SSSS"

Haha förlåt men du får bara väcka din kille om du känner dig skraj för något han känner är allvarligt? Inte för att vara sån, men min partner hade fått väcka mig för vad som än skrämmer eller gör honom orolig. Menar ej att vara "bättre" men ändå fattar inte alls hur man kan säga något sådant som din bf sa


   
SvaraCitera

elverpigen: igårkväll innan vi skulle sova sa min bf "skulle vara glad om du inte väckte mig inatt för att detblåser om det int verkligen verkligen behövs"

Tardig  Alltså sorry, men vilken douche. 


   
SvaraCitera

SOMBI:

SNÖ? VART BOR DU

dalarna, men det är pyttelite snö bara

Fingerprints:

Tardig  Alltså sorry, men vilken douche. 

oh no you didnt


   
SvaraCitera

stormen var itne så farlig :/


   
SvaraCitera

SOMBI:

HAHA var han rädd? det var min bf, han vågade inte ut o köra när bussarna ställdes in så han kände sig jättedålig när mamma kom o hämtade mig istället. sådan mes. 

nja inte så farligt, mer typ orolig över ifall nåt skulle blåst på hans bil tror jag

finns väl roligare sakrer man kan lägga på sin nya bil än tegelpannor i hög hastighet

FruLiten:

Haha förlåt men du får bara väcka din kille om du känner dig skraj för något han känner är allvarligt? Inte för att vara sån, men min partner hade fått väcka mig för vad som än skrämmer eller gör honom orolig. Menar ej att vara "bättre" men ändå fattar inte alls hur man kan säga något sådant som din bf sa

han går inte att väcka ändå, och kan förstå om man inte vill bli väckt 100 ggr på en natt om man ska jobba dagen efter. sluta övertolka

Fingerprints:

Tardig  Alltså sorry, men vilken douche. 

fattar inte hur ni tycker det :S


   
SvaraCitera
Lounge

blåser ju knappt i sthlm va fän


   
SvaraCitera

elverpigen: fattar inte hur ni tycker det :S

han säger ju typ, "Väck mig inte om du blir rädd, bara om det skulle hända något", jag hade blivit skitledsen. 


   
SvaraCitera