Aviseringar
Rensa alla

STORMEN


elverpigen:

nja inte så farligt, mer typ orolig över ifall nåt skulle blåst på hans bil tror jag

finns väl roligare sakrer man kan lägga på sin nya bil än tegelpannor i hög hastighet

han går inte att väcka ändå, och kan förstå om man inte vill bli väckt 100 ggr på en natt om man ska jobba dagen efter. sluta övertolka

fattar inte hur ni tycker det :S

Blir konstig citering från mobilen men kom igen, hör du inte hur det låter? Så din pojkvän utgår från att du kommer väcka honom hundra gånger på natten över saker han ej finner allvarliga om han inte säger åt dig att inte göra det? Så ja, han tycker inte det är ok om fu känner dig orolig över något mindre allvarligt, men helt ok för att väcka dig för han är orolig för sin bil? 


   
SvaraCitera

Fingerprints: han säger ju typ, "Väck mig inte om du blir rädd, bara om det skulle hända något", jag hade blivit skitledsen.

nej, han sa väck mig inte om du inte måste. dvs: väck mig om du är skiträdd. Ser inte det douchiga i det då jag inte är rädd för stormar öht och därmed inte blir rädd. blir mer ställd över att han utgår ifrån att jag är rädd för väder och vind, när han vet att jag är uppvuxen typ hundra gånger lantligare än han. DET är det enda konstiga här. Jag har ju inte skrivit ut varenda detalj och sinnesstämning, vilket skulle vara onödigt, men som också lämnar öppet för tolkning. Jag förstår inte varför ni utgår ifrån att han är en douche, det är jättekonstigt.

FruLiten:

Blir konstig citering från mobilen men kom igen, hör du inte hur det låter? Så din pojkvän utgår från att du kommer väcka honom hundra gånger på natten över saker han ej finner allvarliga om han inte säger åt dig att inte göra det? Så ja, han tycker inte det är ok om fu känner dig orolig över något mindre allvarligt, men helt ok för att väcka dig för han är orolig för sin bil? 

Skärp dig nu. Han väckte inte mig aktivt, vaknade av att han typ sträckte sig för att tända lampan. Jättefint att ni är så genuint måna om att jag ska bli behandlad väl, men ni har så otroligt grova feltolkningar av situationer, då jag inte skriver ut ALLT. Försök att inte vara SÅ on fire, alla killar är inte svin och om han vore, skulle väl jag vara ganska mycekt mer kapabel att se det än du som bor långt bort, inte vet vem det är eller ens har träffat. 


   
SvaraCitera

elverpigen: nej, han sa väck mig inte om du inte måste. dvs: väck mig om du är skiträdd. Ser inte det douchiga i det då jag inte är rädd för stormar öht och därmed inte blir rädd. blir mer ställd över att han utgår ifrån att jag är rädd för väder och vind, när han vet att jag är uppvuxen typ hundra gånger lantligare än han. DET är det enda konstiga här. Jag har ju inte skrivit ut varenda detalj och sinnesstämning, vilket skulle vara onödigt, men som också lämnar öppet för tolkning. Jag förstår inte varför ni utgår ifrån att han är en douche, det är jättekonstigt.

Det var inte meningen att göra dig dig arg, men jag hade tagit illa upp av den meningen för blir jag rädd (lite rädd eller jätterädd), så vill jag kunna väcka den jag sover med för stöd. Men tar du inte illa upp utav det så har väl ni inget problem, men jag hade blivit irriterad om min pojkvän sa så. 


   
SvaraCitera

elverpigen:

nej, han sa väck mig inte om du inte måste. dvs: väck mig om du är skiträdd. Ser inte det douchiga i det då jag inte är rädd för stormar öht och därmed inte blir rädd. blir mer ställd över att han utgår ifrån att jag är rädd för väder och vind, när han vet att jag är uppvuxen typ hundra gånger lantligare än han. DET är det enda konstiga här. Jag har ju inte skrivit ut varenda detalj och sinnesstämning, vilket skulle vara onödigt, men som också lämnar öppet för tolkning. Jag förstår inte varför ni utgår ifrån att han är en douche, det är jättekonstigt.
Skärp dig nu. Han väckte inte mig aktivt, vaknade av att han typ sträckte sig för att tända lampan. Jättefint att ni är så genuint måna om att jag ska bli behandlad väl, men ni har så otroligt grova feltolkningar av situationer, då jag inte skriver ut ALLT. Försök att inte vara SÅ on fire, alla killar är inte svin och om han vore, skulle väl jag vara ganska mycekt mer kapabel att se det än du som bor långt bort, inte vet vem det är eller ens har träffat. 

Läs ditt första inlägg igen, suck!!!! Inte konstigt att man lägger sig.


   
SvaraCitera

FruLiten:

Läs ditt första inlägg igen, suck!!!! Inte konstigt att man lägger sig.

varför utgå ifrån att han menar att vara otrevlig


   
SvaraCitera

elverpigen:

varför utgå ifrån att han menar att vara otrevlig

För att det låter så :s 


   
SvaraCitera

FruLiten:

För att det låter så :s 

den här tolkningen ligger ju hos dig. Han kan ju precis lika gärna ha menat "jag behöver verkligen sova en hel natt för jag är skittrött och har varit det hela dagen" VARFÖR skulle han vara otrevligmot mig, det finns ingen anledning. 


   
SvaraCitera

tycker också att ni övertolkar elverpigen.

xoxo utomstående


   
SvaraCitera

Märkte inte ett piss... Somnade vid 20-tiden och vaknade 05:30.. Inga träd som blåst ner vad jag kan se heller... Ledsen Hoppas på kraftigare vindar nästa höst!! 


   
SvaraCitera

elverpigen:

den här tolkningen ligger ju hos dig. Han kan ju precis lika gärna ha menat "jag behöver verkligen sova en hel natt för jag är skittrött och har varit det hela dagen" VARFÖR skulle han vara otrevligmot mig, det finns ingen anledning. 

Haha elver, tolkningen kanske ligger hos mig men isåfall tycker jag att du själv utmålar honom till en douche ibland, och då är det inte konstigt att man tolkar som man gör. 


   
SvaraCitera

Shit vad ni tjafsar btw, inte ens underhållande att läsa 🙁 


   
SvaraCitera

S3ON:
Märkte inte ett piss... Somnade vid 20-tiden och vaknade 05:30.. Inga träd som blåst ner vad jag kan se heller... Ledsen Hoppas på kraftigare vindar nästa höst!! 

såg två nerblåsta träd den milen jag åkte , ett landade precis med toppen mot asfalten (så det inte störde vägbanan alls) och ett annat var uppdelat och låg vid sidanav väge med massa barr på vägen. Brukade alltid ha motorsåg i bilen när man åkte nånstans under/efter stormar från mormor. 🙁


   
SvaraCitera

S3ON:
Shit vad ni tjafsar btw, inte ens underhållande att läsa 🙁 

Kunde ej bry mig mindre


   
SvaraCitera

elverpigen: åg två nerblåsta träd den milen jag åkte , ett landade precis med toppen mot asfalten (så det inte störde vägbanan alls) och ett annat var uppdelat och låg vid sidanav väge med massa barr på vägen. Brukade alltid ha motorsåg i bilen när man åkte nånstans under/efter stormar från mormor. 🙁

Sånt där händer ju då och då utan storm.. jag vill se STORA SAMHÄLLSPROBLEM, typ översvämmade gator med folk som ror båtar på vägar.. Feta ladugårdar som flugit iväg i tornados osv.. Fast djuren ska såklart vara oskadda. Rodnar 


   
SvaraCitera

urgh:
tycker också att ni övertolkar elverpigen.

xoxo utomstående

Situationen gjorde ju själv elver ":ssss" så kan ju bidra till missförstående av utomstående. 


   
SvaraCitera