Aviseringar
Rensa alla

Stort plus på stickan


Ämnesstartare

Hej! Jag har hamnat i en ganska dålig situation, jag gjorde ett stort plus på graviditetstestet och sambon var med och såg detta! Vi pratade om abort, men så fort våra pengar kommer in så slösar han upp dem på baslåda datorn grejer till hemmet osv. Vi har fyllt upp kyl och frys så det brukar vi alltid klara oss till pengarna kommer nästa gång.

Det kostar pengar att göra abort och det har vi ju inte råd med när han slösar bort dom, och nu har han fått ett krav brev på att vi skall flytta här ifrån han har tydligen missat att betala in två hyror så innan den 22a mars skall vi vara ute härifrån. Jag vet inte vad jag skall göra för barnet lär vi ju få behålla olyckligt vis eftersom det är ganska stor summa som skall in och det gör att vi inte har råd med någon abort nu heller, och nu börjar vecorka ticka iväg för jag är redan i 12e veckan. Har funderat på att gå till soc och skaffa mig ett eget, för soc är väl skyldiga det om man är gravid jag skulle ju aldrig få något annars. Hjälp?[cry]


   
Citera

Bra prioriteringar osv.


   
SvaraCitera

mogen kille du verkar ha hittat. prata med dina päron och soc


   
SvaraCitera

Ojoj. Kostar väl max några hundra? Trodde abort var gratis till och med. Skaffa för fan ingen jävla unge för att du inte har råd med abort i alla fall.


   
SvaraCitera

Lol på dig, du tror väl knappast att en unge är billigare i drift än vad en abort är?
Sluta mesa med din kille och använd ditt eget socbidrag.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Trodde abort var gratis till och med

trodde jag med o.O

använd skydd då [zzz]


   
SvaraCitera

En abort kostar dig ingenting. Om den kostar något så är det ett par hundralappar. Anar jag fejk?


   
SvaraCitera

uppenbar:

Anar

uppenbar:

fejk

Vägrar tro att det finns så puckade människor.
Dold text: Väldigt naivt, jag vet.


   
SvaraCitera

behåll det! ni verkar ju vara riktigt pålitliga!!!!


   
SvaraCitera