Aviseringar
Rensa alla

stort problem


Ämnesstartare

& risken är ganska stor att vi träffas på uteställen och sånt, och sist vi pratade så sa han : jag står fast vid mitt val... men senare sa han: vi får se vad som händer när vi ser varandra igen... hur ska jag göra då? Jag vill ju inte göra något fel när jag träffar honom? Jag menar, vi har ju ändå varit bästa vänner i princip, sånt kan man inte ignorera...


   
SvaraCitera

Ja, du... Det är ju en svår situation! Att han inte är helt konsekvent i sina uttalanden beror ju på att han slits mellan förnuftet och förälskelsen. Jag tror att han försöker stå fast vid sitt val, men så gärna vill vara med dig och därför försöker ha dig som vän åtminstone? Men att han inte riktigt fixar det egentligen.

Kan du inte säga till honom att du gärna vill underlätta för honom, få honom att känna minimal smärta, men att du ju inte kan ha honom som pojkvän? Säg att du gör vad han tror är bäst för att han ska må så lite dåligt som möjligt. Att du inte vill han ska vara olycklig, men att ni inte kan bli ihop. Fråga honom hur du ska göra för att såra honom minst, antagligen bryta kontakten? Var den vän du är, men var tydlig med att det inte kan bli något mer.


   
SvaraCitera

Din pojkvän verkar lita på dig till hundra procent. det är iallafall något att ta vara på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ju aldrig gett honom någon anledning till att inte göra det.. dem flesta som känner mig påpekar att jag har starkare moral än ngn dem tidigare mött.. känner oftasst vad som är rätt och fel.. dessutom hade jag inte vart ihop med någon kille som inte litar på mig och som itne jag litar på, då är det inget förhållande..

men ja fjärilen, vi har ju inte hörts på mer än en vecka nu :/ pratar inget med varandra..


   
SvaraCitera

åh jag känner igen mig!men för mig slutade det med att min pojkvän och jag gjorde slut och senare att jag och min absolut bästa vän inte ens kunde prata med varandra.

om du mår dåligt pga att ni inte är vänner så ta kontakt, och hur bra är egentligen din pojkvän? han verkar ju inte lita till 100% på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du var inte värd hans vänskap längre 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PhilipÄlskarMig:

men för mig slutade det med att min pojkvän och jag gjorde slut och senare att jag och min absolut bästa vän inte ens kunde prata med varandra.

om du mår dåligt pga att ni inte är vänner så ta kontakt, och hur bra är egentligen din pojkvän? han verkar ju inte lita till 100% på dig.

varför kunde du och din vän inte prata med varandra mer då? :/ Varför verkar han inte lita på mig till 100 % .. ?

grejen är att jag itne vill ta kontakt med honom nu, för han har gjort såhär två gånger nu.. och jag sa den här gången: jag ska inte höra av mig till dig mer för nu är det du som bryter kontakten, så om det är ngt får du höra av dig.. så ah ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera