Aviseringar
Rensa alla

Stort problem..


Ämnesstartare

linneasbabee:

vi försöker så mkt som det går, och vi har pratat med våra föräldrar, men vi känner bara att såren blir större och större.

Ni reagerar. Då känns de större. Det bör gå tillbaka.

Annars om ni inte kan hantera det, gör slut? Man ska inte va i ett förhållande där man mår dåligt och inte har tillit.


   
SvaraCitera

orka komplicera saker så jävla mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så går det när man är obsinat


   
SvaraCitera

linneasbabee:

/ M & L

[love]

Ni får helt enkelt lära er att lita på varandra på något sett. Det kan vara jätte svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneasbabee:

och vi försöker att leva i nuet men det går inte för ingen utav oss känner oss speciell..

Vadå känner er speciell? Bara för ni legat med andra?
Vad har ni tänkt göra åt det? Finns inget ni kan göra.

Ni är ihop med varandra NU det betyder att ni valt varandra och de som vart innan har inte funkat. Så självklart är ni speciella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ni får helt enkelt lära er att lita på varandra på något sett. Det kan vara jätte svårt.

ja, vi har märkt det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

så går det när man är obsinat

vi försöker på alla sätt.


   
SvaraCitera

linneasbabee:

ja, vi har märkt det..

När din partner inte är med dig så får du väl göra något som får dig på andra tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror vi förstått, ingenting fungerar..


   
SvaraCitera

linneasbabee:

men vi kommer inte på någon lösning..

linneasbabee:

ingenting fungerar..

Verkar som om ändå lösningen är att göra slut, om nu ändå inget fungerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inbakadkanin:

Verkar som om ändå lösningen är att göra slut, om nu ändå inget fungerar

det värsta är väl då att vi båda lever för varandra.


   
SvaraCitera

linneasbabee:

Det är bakåt i tiden som är problemmet. Att tänka på den varit med någon innan en..

Förstår inte hur man kan resonera på det viset. Om min partner ställde mig till svars för vilka jag sexat INNAN vi blev tillsammans skulle jag ge denne en örfil och vänligt men bestämt be honom att återkomma när han lugnat ner sig och insett att han betett sig retarderat.

Är ni rädda för att era dåtida jag ska vara otrogna i någon slags parallell dimension?
Hur i hela friden ser era argumentationer över detta ens ut? [shake]

Åk ut i vildmarken tillsammans och rädda varandras liv ett par gånger. Enligt pokemonhandboken är det enda sättet att få någon att lita på en.


   
SvaraCitera

linneasbabee:

det värsta är väl då att vi båda lever för varandra.

Hitta någon annan att leva för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Förstår inte hur man kan resonera på det viset. Om min partner ställde mig till svars för vilka jag sexat INNAN vi blev tillsammans skulle jag ge denne en örfil och vänligt men bestämt be honom att återkomma när han lugnat ner sig och insett att han betett sig retarderat.

vi båda har problem med självförtroendet och vi försöker att bevisa att det är bara vi två just nu! jag älskar honom verkligen men eftersom det är långdistansförhållande så är det svårt.. / L


   
SvaraCitera

jag kan sexa din tjej så du får anledning till att vara svartis


   
SvaraCitera