Aviseringar
Rensa alla

Stort sängbord


Ämnesstartare

Jag brukar vara ganska duktig på att hitta möbler, men nu verkar min mojo försvunnit.
Google vill heller inte ens erkänna att det finns stora sängbord, då frågan om det verkligen inte är ett stort slagbord jag söker, ständigt dyker upp på min skärm.
Men jag vet att de finns! Någonstans.
Har 750 saker på mitt sängbord, som alla (utom en liten tavla) behövs där.
Äter ibland i sängen också, behöver således kunna få plats med tallrikar där också.

Så vad gör jag? Är någorlunda händig ibland, men att jag, med ett lyckat resultat, skulle tillverka ett själv är det nog sämre odds för än för att passaro skulle ta på sig förklädet och tillreda sin egen baklava.
Så vad gör jag?!!!
(Letar såklart, men vill nu att ni ska leta!)

PS. Vill inte designa ett eget för typ 60000 på MIO eller liknande dyr inrättning.

PS 2. Vill att julvört ska säljas året om


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så fint. Men vill ju ha det tillgängligt medan jag befinner mig i sängen.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad vill du ha för mått på bordet? Längd x bredd x höjd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

a

hahahahhaha

[blush]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

​Denna kanske,

Din annons eller? [wink]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Din annons eller?

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Vad vill du ha för mått på bordet? Längd x bredd x höjd?

Hmm... har faktiskt ett måttband här på det lilla sängbordet så jag kan mäta lite i luften.
Ca 67 cm höjd 75 cm bredd 63 cm längd

Les voleurs:

Skall övervägas!

My dreams are her:

Denna kanske,

Du menar om man bygger ihop dem? Det vore någonting kanske. Om det inte skulle bli en ful skarv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

sämre odds för än för att passaro skulle ta på sig förklädet och tillreda sin egen baklava.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

hahahahhaha

ser möjligen lite lustigt ut, men väldigt effektivt om man har ont om plats [no-no]

isola:

Skall övervägas!

[cool]


   
SvaraCitera

isola:

Du menar om man bygger ihop dem? Det vore någonting kanske. Om det inte skulle bli en ful skarv.

Jaha det är så stor du vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Jaha det är så stor du vill ha.

Precis [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hmm... har faktiskt ett måttband här på det lilla sängbordet så jag kan mäta lite i luften.
Ca 67 cm höjd 75 cm bredd 63 cm längd

Att hitta ett bord som är 63 x 75 cm stort ska väl inte vara så svårt. Oavsett om du söker nytt eller begagnat. Sedan är det ju bara att kapa benen så att du får lagom höjd dvs 67 cm. Snickare (snickerier) har speciella maskiner så att de kan kapa benen så att det inte står o guppar. Alt är ju att du sätter hjul på bordet. Finns hjul att köpa på Clas Olsson.


   
SvaraCitera