Aviseringar
Rensa alla

stort sår är det infekterat?


ash_delaman:

eller så e det för att jag har haft 118 fajter

[cool]


   
SvaraCitera

Paseo:

jävlar vilka grejer du råkar ut för jämt då

[bigsmile]


   
SvaraCitera

grönt?
nä, d är nog lugnt, d är nog ba lite mossa


   
SvaraCitera

DET HÄR ÄR SÅ DÅLIGT TROLLANDE ATT JAG BLIR ARG [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

DET HÄR ÄR SÅ DÅLIGT TROLLANDE ATT JAG BLIR ARG

[confused][confused]


   
SvaraCitera

ash_delaman:

jag stack väll hem efter det, utan att bry mig om såret men imorse gjorde det ont och det blev väll lite grönt är det infekterat?

Du, samma sak hände precis med mitt bröd igår. Sedan när jag skulle äta brödet idoppat med honung märkte jag att brödet var grönt infekterat.

Så sammanträffande du och mitt slängda bröd har [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stomacho:

Så sammanträffande du och mitt slängda bröd har

f*** u [tired] (ironisk)


   
SvaraCitera

ash_delaman:

har redan ett vid axeln det var från när jag var tre år och blev skjuten under ett bank rån
sen har jag väll ganska många vid nävarna

[rolleyes]


   
SvaraCitera

ash_delaman:

det blev väll lite grönt är det infekterat?

Om det är rött, svullet och gör ont runt såret, samt om det vätskar/varar, så är det infekterat. Grönt var kan vara ett tecken på att en särskild bakterie (pseudomonas) orsakar infektionen, då kan varet dessutom lukta lite lindblomsaktigt.

Om det läker dåligt, vätskar eller ser rött och svullet ut - gå till vårdcentralen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Om det är rött, svullet och gör ont runt såret, samt om det vätskar/varar, så är det infekterat. Grönt var kan vara ett tecken på att en särskild bakterie (pseudomonas) orsakar infektionen, då kan varet dessutom lukta lite lindblomsaktigt

neh inte så farligt har fixat det [wink]


   
SvaraCitera

ash_delaman:

neh inte så farligt har fixat det [wink]

Trollsår läker fort! [rolleyes]

Ungefär som troll-AIDS! Ena dagen har man det, men dagen efter har det gått över! Helt bananas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud, dessa trådar om hur du pucklar på 10 pers själv, din flickvän som du hittat på och allt va det är.

Du trollar så dåligt så man börjar nästan gråta.. och alla dessa som går på det..

Istället för att sitta och fortsätta göra dessa fantasitrådar så borde du kanske försöka ta tag i ditt liv istället.

Obvious troll is obvious. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegarn:

Herregud, dessa trådar om hur du pucklar på 10 pers själv, din flickvän som du hittat på och allt va det är.

det är ren sanning vill du så kan jag ju förkorta det med att bara skriva "jag har ett stort sår det är lite grönt och gör ont är det infekterat?" plus påhittad flickvän hade du varit med lite hade du haft lite mer koll no lifer
vrf läser du dom här trådarna överhuvudateg?[confused][tired]

Tobbish:

Trollsår läker fort!

oh neh sårret e kvar
inget sår i världen läker så fort
but it would be cool[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ash_delaman:

överhuvudtaget?


   
SvaraCitera