Aviseringar
Rensa alla

Straight Edge politik?


Ämnesstartare

Har straight edge någon särskild politik?


   
Citera

Hahaha, nej.


   
SvaraCitera

Hmm. Kommunister kanske? ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Hmm. Kommunister kanske? ;p

Haha va?


   
SvaraCitera

PennieLane:

politik

Har ingenting med religion att göra even


   
SvaraCitera

GHurt:

Haha va?

Många Straight Edgare har vad jag förstått varit positiva gällande kommunism, de som jag har pratat med i alla fall. Kan ju inte säga att de är många dock.


   
SvaraCitera

massgrav:

Hahaha, nej.


   
SvaraCitera

massgrav:

Har ingenting med religion att göra even

Sen när blev Straight Edge en religion?


   
SvaraCitera

Buddah:

Många Straight Edgare har vad jag förstått varit positiva gällande kommunism, de som jag har pratat med i alla fall. Kan ju inte säga att de är många dock.

Kommunism är bajs. Kommie-edgers finns det nog djävligt få av, finns fler nasse-edgare


   
SvaraCitera

Buddah:

Många Straight Edgare har vad jag förstått varit positiva gällande kommunism, de som jag har pratat med i alla fall. Kan ju inte säga att det är många dock.

Vad jag vet så är det Umeå Hardcore som varit positiva till det med stora band som Refused som sjöng om marxism, djurrätt och sxe. Dock har sxe inget med politik att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Många Straight Edgare har vad jag förstått varit positiva gällande kommunism, de som jag har pratat med i alla fall. Kan ju inte säga att de är många dock.

Okej, tror inte det är så många som är straight edge och kommunister. Tror det har väldigt lite emd politik att göra mer om vad som är bsät för en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Hahaha, nej.

DeathOrGlory:

massgrav: Hahaha, nej.

++

DeathOrGlory:

Vad jag vet så är det Umeå Hardcore som varit positiva till det med stora band som Refused som sjöng om marxism, djurrätt och sxe. Dock har sxe inget med politik att göra.

Jag såg en "sXe"-brud med stora fluffiga rosa öron bli kickad i pitten senast jag såg Lions Den.
I cried of happiness.

DeathOrGlory:

sxe inget med politik att göra.

+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, deras enda grej brukar väl vara att de jämt ska lägga sig i vad andra gör med sin kropp om du nu kallar det politiskt...


   
SvaraCitera

Zittam:

brud

Zittam:

pitten

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Zittam: brud

Zittam: pitten

Du läste rätt!
Hon blev daskad HÅRT!
(I think she rather liked it)


   
SvaraCitera