Aviseringar
Rensa alla

strandsatt på öde ö med personen ovan, burg/dinkompis eller lars ohly?


Ämnesstartare

alltså, om du var tvungen att lida skeppsbrott med någon av alternativen ovan, vilket skulle du välja?

obs jag har burgs explicita tillstånd, och för er som inte vet vad en burg är så ser han ut ungefär såhär 
00004.jpg

ohly:

larsohly_stor2.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Lars Ohly


   
SvaraCitera
kook
 kook

burg skrev jag när det var ett annat inlägg ovan

varför tar man ens bort sitt inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lars Ohly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här leken var för svår 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska försöka skriva en liten historia om ohly istället


   
SvaraCitera
kook
 kook

skriv en om mig


   
SvaraCitera
kook
 kook

ohly har så många historier redan


   
SvaraCitera
kook
 kook

det räcker nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lars Ohly vaggade frenetiskt längs den generiska stranden och var alldeles tydligt i upplösningstillstånd. jag betraktade spektaklet en stund från skogsbrynet med blandade känslor, det var ju trots allt min vän. När jag bedömde att han lyckats ta sig inom hörhåll lät jag ett rop ljuda och jag kunde inte undvika att skratta till när Ohly nästan gjorde en bakåtvolt av förskräckelsen som mitt auiditiva intrång orsakade honom, sen sköt han mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook tänkte länge på Lars Ohly den kvällen, det var något visst med hela hans person som ställde något till rätta inom henne, något som ingen av hennes otaliga framgångsrika och sexuellt bevandrade män tidigare lyckats åstadkomma. Ändå hade hon sagt åt honom att gå denna kväll, just precis som han skulle luta sig fram för att kyssa henne. "kommunist..." viskade kook för sig själv "din.. din underbara kommunist..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lars ohly var trött, riktigt trött. han kunde för sitt liv inte begripa hur han hade tagit sig igenom de senaste veckorna men han misstänkte att faktumet att han rånmördat sin kokainkran och därmed kunnat lägga rabarber på hela kranens lager hade hjälpt.

egentligen visste inte ohly varför han hade dödat honom, han var en ganska trevlig kran, oftast relativt punktlig och var ofta generös med sina erbjudanden, ohly kunde bara inte acceptera att han var så jävla ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det okej om jag blir lite mer erotisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lars ohly helt klart. Han är en go snubbe


   
SvaraCitera
kook
 kook

Jag vill inte va med Ohly 🙁


   
SvaraCitera