Aviseringar
Rensa alla

S3ON Köttar


Ämnesstartare

Kör bara kör mannen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte dags att du skaffar dig ett jobb snart? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Är det inte dags att du skaffar dig ett jobb snart? Galen

jobb är överskattat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Men du har ju "bara" 55 000 någonting.. Du menar inte att du ska uppnå detta inatt?

Nä, "bara" till typ 70 tusen Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Är det inte dags att du skaffar dig ett jobb snart? Galen

Hade aldrig fungerat, hade varit ur synk med tiden efter 3-4 daaaaaar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Hade aldrig fungerat, hade varit ur synk med tiden efter 3-4 daaaaaar

Så du har inga som helst ambitioner att arbeta? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Så du har inga som helst ambitioner att arbeta? ^^

Nä. Inte direkt. Enbart på mina villkor isf, att jag jag får börja arbeta vilken tid på dygnet som passar bäst för stunden liksom. Vill vara en självständig musikproducent som ej styrs av andra skivbolag men 1då tjänar fint med stålar. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Nä. Inte direkt. Enbart på mina villkor isf, att jag jag får börja arbeta vilken tid på dygnet som passar bäst för stunden liksom. Vill vara en självständig musikproducent som ej styrs av andra skivbolag men 1då tjänar fint med stålar. 🙂

Jag hoppas någon gång att du blir en entrepenör, även om de innebär mycket arbete och tidkskrävande 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Nä. Inte direkt. Enbart på mina villkor isf, att jag jag får börja arbeta vilken tid på dygnet som passar bäst för stunden liksom. Vill vara en självständig musikproducent som ej styrs av andra skivbolag men 1då tjänar fint med stålar. 🙂

Stackars din mamma som aldrig kommer bli av med dig. Inte för att det är något fel på dig, men vilken förälder vill ha sitt vuxna barn boende hos sig för all framtid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Stackars din mamma som aldrig kommer bli av med dig.

varför skulle hon vilja bli av med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: varför skulle hon vilja bli av med honom?

Läs inlägget igen efter redigeringen. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: men vilken förälder vill ha sitt vuxna barn boende hos sig för all framtid?

de väl bättre att han flyttar då han har någon inkomst? Man behöver ju inte bo hemma resten av sitt liv, utan bara när man har fixat inkomst/jobb först. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Stackars din mamma som aldrig kommer bli av med dig. Inte för att det är något fel på dig, men vilken förälder vill ha sitt vuxna barn boende hos sig för all framtid?

Ja verkligen, är väl mest far som gnäller men aaa. Fast nä, hollywood here i cooooomeee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: de väl bättre att han flyttar då han har någon inkomst? Man behöver ju inte bo hemma resten av sitt liv, utan bara när man har fixat inkomst/jobb först.

Och S3ON skrev ju precis att han inte hade någon som helst ambition att skaffa sig en inkomst. Dvs. han kommer aldrig ha möjlighet att flytta hemmifrån. 

S3ON: Ja verkligen, är väl mest far som gnäller men aaa. Fast nä, hollywood here i cooooomeee

Säger inte att det är dåligt att du inte vill nöja dig med ett vanligt jobb. Men tyvärr är det så att huvudsyftet med arbete inte är att ha roligt, utan att man skall tjäna pengar. Ambitionerna får man försöka slipa på under tiden man pluggar eller jobbar. 

Du kommer aldrig att hitta någon Ande som magiskt uppfyller dina önskningar och ger dig ett superroligt jobb som är helt på dina villkor utan att du behöver lyfta ett finger.


   
SvaraCitera