Aviseringar
Rensa alla

Stress! behöver er hjälp 🙂


Mangos
Ämnesstartare

Hej! Jag håller på med ett arbete om stress och det skulle hjälpa mig väldigt mycket om ni kunde svara på frågan.
Kommentera gärna!


   
Citera

alla utom den sista


   
SvaraCitera

Mangos: Velat begå självmord

BEGÅ självmord, helvete...


   
SvaraCitera

Förstår fan inte varför alla stressar och skit lol, ni kommer fan dö 42,87 år i för tid Ledsen


   
SvaraCitera
reben

ja, blev sjuk av stressen.
men hoppade aldrig av och höll mina betyg höga ändå.  va ju störd i huvet då. var så utmattad efter gymnasiet sen. 


   
SvaraCitera

Mått psykiskt dåligt har jag gjort av stress. 
Har också presterat sämre i vissa ämnen i skolan när det blir lite för mycket, för att jag har prioriterat vissa av sakerna och då fått sämre resultat i de ämnen jag inte prioriterat.


   
SvaraCitera

Mangos: Presterat sämre och fått sämre betyg

Jag fungerar sämre under press.


   
SvaraCitera

MarcusKing: Förstår fan inte varför alla stressar och skit lol, ni kommer fan dö 42,87 år i för tid

Man kanske vill uppnå något i livet...få bra jobb, tjäna bra med pengar...


   
SvaraCitera

Razor:

Man kanske vill uppnå något i livet...få bra jobb, tjäna bra med pengar...

Borde sluta säga allt från mitt interna perspektiv men folk i min närhet verkar bara vara på gränsen att gå in i väggen.. Galen


   
SvaraCitera

MarcusKing: Borde sluta säga allt från mitt interna perspektiv men folk i min närhet verkar bara vara på gränsen att gå in i väggen..Galen

Jag var en av de som stressade som en tok, fick en utbildning, fick ett jobb med bra med pengar...och sen gick in i väggen. Så, jag bör egentligen varna folk för att stressa för mycket. Jag gillar dock inte lathet så det behöver vara en balans mellan vila och engagemang.


   
SvaraCitera
grisen

Mått dåligt som i helvete ett tag.

-borde bli bacon å chilla-


   
SvaraCitera

Razor:

Jag var en av de som stressade som en tok, fick en utbildning, fick ett jobb med bra med pengar...och sen gick in i väggen. Så, jag bör egentligen varna folk för att stressa för mycket. Jag gillar dock inte lathet så det behöver vara en balans mellan vila och engagemang.

Jag har en balans mellan det känner jag, men folk i min närhet är jag faktiskt lite orolig för Galen


   
SvaraCitera
Mangos
Ämnesstartare

Razor:

Jag var en av de som stressade som en tok, fick en utbildning, fick ett jobb med bra med pengar...och sen gick in i väggen. Så, jag bör egentligen varna folk för att stressa för mycket. Jag gillar dock inte lathet så det behöver vara en balans mellan vila och engagemang.

Hej! Hur hanterade du stressen? Hur mår du idag? :O


   
SvaraCitera

jag har känt alla förutom den sista med..


   
SvaraCitera

Mangos: Hej! Hur hanterade du stressen? Hur mår du idag? :O

Jag försökte få kontroll över läget genom att planera mer och bättre, strukturera det hela bättre o.s.v. men det var förgäves eftersom jag inte kunde få tillgång till de verktyg jag behövde för att kunna ha kontroll. Jag hade alltså inte tillräckligt med frihet och övriga resurser i mitt arbete för att kunna få ordning på situationen.

Det bästa är att se till att skaffa förståelse för varför man stressar, och varför man inte vill/kan ta det lugnare. När man har fått den insikten kan man sen göra det som krävs för att minska stressen.

Jag är jävligt stresskänslig idag...klarar inte mycket press. Tumme ned


   
SvaraCitera