Aviseringar
Rensa alla

stress, diarré, ont i magen osv


Ämnesstartare

Trodde dt var ett resultat av att jag typ ba käkat glass och kakor sedan torsdags, men får dt sv vilken måltid som helstttt, kmr 5 min till 30min efter o börjar med att d gör jätteont i magen. 

Har ont i bröstet till och från och känner konsant orolig känsls i magen. Har haft djupa tankar om döden och sådär ocksåå med dödsångest

Hur läker man såren sj?


   
Citera

du måste hitta något som din kropp tycker om
upprepa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju vara ngn magbacill också men låter lite som stress. Försök att dricka mkt. Kräktes ca varje dag för några år sedan. Sedan var det bara någon gång i veckan, sedan var det varje dag, sedan var det bara vid jobbiga grejer/stress osv. Har ofta haft lite diarré också. Numera är det mer att jag känner att jag måste gå på toaletten men ej diarré aja. 

Var snäll mot dig själv försök att ej stressa så mkt. Kolla på feelgoodfilmer och kör lite avslappningsövningar. Kanske behöver du prata med någon också för att kunna få bena ut några grejer.


   
SvaraCitera

S3ON: Har ont i bröstet till och från

ångest?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ångest?

jaaaaaaaaa

och nej tänkr inte äta nå skit som skadar kroppen meeeer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kmr fastna i missbruk om jag börjar med ngt sen e jag inne i hela systemet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Försök att dricka mkt.

drack sjukt mkt apelsinjuice igår, kände tom lukten av dt i sörjan som kom ut... sura grejer kske inte är så bra? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

drack sjukt mkt apelsinjuice igår, kände tom lukten av dt i sörjan som kom ut... sura grejer kske inte är så bra? 

nä surt är ej bra när man har känslig mage. drick vatten, någon yoghurt lr vätskeersättning ist.


   
SvaraCitera

S3ON:

jaaaaaaaaa

och nej tänkr inte äta nå skit som skadar kroppen meeeer

har inte sagt du ska äta ngt, finns andra sätt att bota ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sedan behöver man ju ej käka ångestdämpande och/eller stabiliserande för evigt. det finns ju folk som bara behöver käka det några månader. är du så orolig för din lever så be att få ta prover medan du käkar dem. min lever är helt skadefri och jag har käkat antidepp i typ åtta år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
sedan behöver man ju ej käka ångestdämpande och/eller stabiliserande för evigt. det finns ju folk som bara behöver käka det några månader. är du så orolig för din lever så be att få ta prover medan du käkar dem. min lever är helt skadefri och jag har käkat antidepp i typ åtta år. 

Jag kommer garanterat inte kunna sluta om jag börjar.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lev i en dröm ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag kommer garanterat inte kunna sluta om jag börjar.. 

men du kanske ej ens behöver ngra piller lr bara en jättelåg dos. du bara målar fan på väggarna hela tin111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
lev i en dröm ist

Aaa sova är dt bästa som finns just nu 🙁

isola:

men du kanske ej ens behöver ngra piller lr bara en jättelåg dos. du bara målar fan på väggarna hela tin111

Jag behöver garanterat en hög dos, om ens en sådan kommee hjälpa. I'm deep in the shit yo 

självmordsbenägen 

Övervägde nästan att hoppa från ett berg i fredags kväll men fick sån jävla dödsångest. Typ att jag begår en synd och kommer blu straffad i helvetet i all evighet för den, det är sånt man är hjärntvättad med här 🙁 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Aaa sova är dt bästa som finns just nu 🙁

inte samma


   
SvaraCitera