Aviseringar
Rensa alla

stress och svåra bilder


Ämnesstartare

Hej, jag har haft jätte svårt nu. Har alltid varit stressfaktorn hemma. Mamma ber mig jämt att sätta mig ner och ta det lugnt men det går inte. Jag kan verkligen inte koppla bort och ta det lugnt. Detta är jätte jobbigt speciellt när det går ut över skolan. Jag orkar knappt en vanlig skodag och nu när jag börjar nian måste jag ta tag i detta.

Jag är otroligt känslig och tar åt mig saker som jag vet att jag inte behöver. Jag vill gärna ta större ansvar över saker som jag inte behöver ansvara för och detta med att jag blir lätt irriterad går också ut över folk omkring som jag älskar. Jag har testat allt för att försöka koppla bort detta men det funkar inte. Jag vill bara kunna slappna av en sekund då och då, mår jätte dåligt annars...

Sen får jag även dumma bilder i huvudet. Det kan vara riktigt hemska bilder och när jag vänder det och försöker få en positiv bild blir den positiva bilden negativ. Detta är verkligen inte bra för lite vackra bilder vill jag faktiskt ha kvar!

Är det någon som har liknande problem eller känner igen detta?

Kramar Elin


   
Citera

NeverWannaKnow:

Är det någon som har liknande problem eller känner igen detta?

Inte liknande problem men jag tror jag har en lösning.

Kundalini yoga


   
SvaraCitera

classic case of "woman" xD Skämt åsido är de lixom skolan bara som får dig stressad? när var du lugn senast?


   
SvaraCitera

men lugna ned dig då och ge fan i att ta ansvar över sånt du inte behöver ha ansvar över. problem solved


   
SvaraCitera

Netherlick:

classic case of "woman" xD Skämt åsido

dåligt skämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Inte liknande problem men jag tror jag har en lösning.

Kundalini yoga

Antar att det är värt att testa tack! 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Netherlick:

classic case of "woman" xD Skämt åsido är de lixom skolan bara som får dig stressad? när var du lugn senast?

Ojj... det kan jag inte säga, jag sover ju inte bra på nätterna heller "/


   
SvaraCitera

variabel:

dåligt skämt.

jag tyckte det var lite kul för att de associerar lite till hur de flesta kvinnor beter sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

jag tyckte det var lite kul för att de associerar lite till hur de flesta kvinnor beter sig.

Antar faktiskt att det är så men vill inte att det ska fortsätta. Vill bara ha en lösning på allt, det lär väl ta tid men måste göra det någon gång "/


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

Ojj... det kan jag inte säga, jag sover ju inte bra på nätterna heller "/

Låter inge bra :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Låter inge bra :O

Nej det är ju de det inte gör. Mamma är jätte orolig och vet inte vad hon ska göra. Jag hatar när min mamma mår dåligt, speciellt när jag orsakar det.

Jag ska te bup nu på fredag, jag gillar det inte men måste ge de en chans. Hatar att prata om mitt privatliv med personer som jag inte känner


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

Hatar att prata om mitt privatliv med personer som jag inte känner

jo man gör ju de för, dom tror man är typ bara är gjord av de dåliga sakerna man pratar om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

jo man gör ju de för, dom tror man är typ bara är gjord av de dåliga sakerna man pratar om

japp, tyvärr drar dom upp allt de som gör så jävla ont..


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

tyvärr drar dom upp allt de som gör så jävla ont..

[sad] lycka till iaf hoppas du mår bättre efter de[wink] även fast de är lite tufft [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

[sad] lycka till iaf hoppas du mår bättre efter de[wink] även fast de är lite tufft [smile]

tack 🙂


   
SvaraCitera
Åtta

Jag förstår inte riktigt vad det är du stressar över.


   
SvaraCitera