Aviseringar
Rensa alla

stressa mig!


Ämnesstartare

Ska befinna mig i en annan stad klockan ett, har ej hunnit duscha eller packa än. Istället för att packa så gör jag denna tråd.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har för övrigt räknas med att skjutsas till denna stad som tåget går från. men ingen är vaken än [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ska jag ta med dator?


   
SvaraCitera
Åtta

Du har ju två timmar på dig. Det är luunch!

Packa kan ju omöjligen ta mer än 45 minuter, och på 75 minuter ska du väl hinna duscha?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Supply and Demand:

Ska jag ta med dator?

Om du har en laptop och ska vara borta i mer än en dag - ja. Om du har en stationär dator rekommenderar jag dig att lämna den hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har duschat [cool]

Åtta:

Packa kan ju omöjligen ta mer än 45 minuter, och på 75 minuter ska du väl hinna duscha?

Du har tydligen inte träffat mig och vet hur slö jag är på morgonen. Eller typ hela tiden. [no-no][tard]

Åtta:

Om du har en laptop och ska vara borta i mer än en dag - ja. Om du har en stationär dator rekommenderar jag dig att lämna den hemma.

Ska, men den mesta av tiden kommer ändå spenderas på UM-träff. Dock vill jag kanske se film på tågresan. Men jobbigt att bära på kanske.

Orka att alla tror att jag missar tåget [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sluta slå samman mina inlägg [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nu ska jag äta, seeen packar jag

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller borsta håret bör jag nog göra först

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Frukost framför datorn är iaf ett måste, så det så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart i gbg bor iddqd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

ja (Du röstade på detta alternativ)

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

vart i gbg bor iddqd

motorväg
liseberg
ostkupan(eller liknande)
öhm
detta är vad jag kommer ihåg att jag hört, förväntar mig att han hämtar mig vid station dock [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

[sad]

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förväntar mig även att iddqd ska färga mitt hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

[cry]

ska du vara i gbg kl 13 är du väl redan sen typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ska du vara i gbg kl 13 är du väl redan sen typ?

va ne, ska inte vara i gbg förrän 17.17


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte en enda person tror på mig, ni känner mig så bra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sego


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

sego

som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, har inte ätit än


   
SvaraCitera