Aviseringar
Rensa alla

String??


i början var det obekvämt, efter ett tag känns de ibte
omg har ett par. Bby känns som luft


   
SvaraCitera

mens: fitty

Hjärta


   
SvaraCitera
reben

bekvämt men fult


   
SvaraCitera
lok501

Skiter igäntligen I underkläder men något som är skönt och lämnar lagom åt min fantasi är ju det ultimata? // Kille 16


   
SvaraCitera

mens: Tänk de som inte torkar sig ordentligt och har ett brunt snöre uhu.


   
SvaraCitera

mens:
Använde ett tag som rätt ung men det var bara för att "alla andra" hade det och jag ville känna mig lite vuxen. Nu tänker jag mer på att det ska vara bekvämt och bra för fitty etc. Tänk de som inte torkar sig ordentligt och har ett brunt snöre uhu.

det syns iaf inte? bajsränder uppstår väl med vanliga trosor om en ej torkar sig också? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

det syns iaf inte? bajsränder uppstår väl med vanliga trosor om en ej torkar sig också? 

jo men nu är det ju en rem som ligger alldeles mot


   
SvaraCitera
Exner

Detärnice


   
SvaraCitera

Jag tycker ingenting mer än att det inte ser speciellt skönt ut. 


   
SvaraCitera

mens:

jo men nu är det ju en rem som ligger alldeles mot

ja och den syns ju ej av åskådare. menar du att det blir äckligt för hen som bär dem då? blir väl inte mkt mindre äckligt med vanliga trosor. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

ja och den syns ju ej av åskådare. menar du att det blir äckligt för hen som bär dem då? blir väl inte mkt mindre äckligt med vanliga trosor. 

det blir väl äckligt för den som ser dem bli avtagna kanske


   
SvaraCitera

mens:

det blir väl äckligt för den som ser dem bli avtagna kanske

den lilla remsan syns fortfarande mindre än hela randen av bajs i vanliga trosor :$ 


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

den lilla remsan syns fortfarande mindre än hela randen av bajs i vanliga trosor

men det blir ju inte lika mkt bajs i de vanliga trosor eftersom det inte är ngt som ligger alldeles mot analen


   
SvaraCitera
mens
 mens

vilken diskussion haha


   
SvaraCitera

mens: men det blir ju inte lika mkt bajs i de vanliga trosor eftersom det inte är ngt som ligger alldeles mot analen

Jo, det kan nog bli mer t.o.m. pga remsan ligger tätt intill och blockerar bajset från att sprida sig, de andra trosorna blockerar ej där och skinkorna hjälper till att arbeta bajset utåt så att säga när kroppen rör sig framåt.....................

är bajsexpert om du undrar :))


   
SvaraCitera