Aviseringar
Rensa alla

Stringkalsonger - Någon som gillar det?


Ämnesstartare

Tjo!

Jag har använt string i, ja gud massor av år, och har träffat olika brudar hit och dit. Vissa har gillat det, vissa inte. Jag varierar, använder det alltså inte jämt. Sedan använder jag inte "skämtstring" som ser ut som elefanter eller annat tjafs som nog många ser framför sig när de tänker på killar och string.

Men jag undrar helt enkelt vad ni tjejer här anser om string på killar. Finns det rent någon tjej som tänder lite på det?

Om ni inte vill kommentera i tråden får ni gärna skriva en rad till mig! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

[zzz]


   
SvaraCitera

är iofs inte tjej, men brukar sitta och runka till string-emil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

är iofs inte tjej, men brukar sitta och runka till string-emil

Haha! Den där gamla räven. Jasi, så kan man också agera när man har string på sig. Uppenbarligen. 😛 Inte precis något jag brukar göra däremot.


   
SvaraCitera

Finner det feminint. Det vill säga avtändande.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Nej, finner inte string hett varken på tjejer eller killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Nej, finner inte string hett varken på tjejer eller killar.

Intressant. Hur är det då med tjejers rumpor, tycker du att de är upphetsande? Det jag menar är, man får ju en free view redan när det fortfarande är underkläder på om hon bär string.

Själv, när det kommer till tjejer, är jag verkligen inte kräsen egentligen. Men ska man riktigt kåta upp mig med underkläder på är ett par minimala string eller några riktigt sexiga hotpants i spets klara höjdare.


   
SvaraCitera

stringkallingar:

Intressant. Hur är det då med tjejers rumpor, tycker du att de är upphetsande? Det jag menar är, man får ju en free view redan när det fortfarande är underkläder på om hon bär string.

Ja jag tycker om kvinnorumpor. Men jag tycker inte att string är ett snyggt plagg. Tycker att det ser konstigt och trashigt ut.
Vill jag se en naken rumpa vill jag ju se den helt utan underkläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vill jag se en naken rumpa vill jag ju se den helt utan underkläder.

Fair enough! 🙂 Vad föredrar du för något plagg då, om jag får fråga? Så väl på tjej som killar.


   
SvaraCitera

stringkallingar:

Fair enough! 🙂 Vad föredrar du för något plagg då, om jag får fråga? Så väl på tjej som killar.

Beror på kroppsformen. Använder själv höga trosor och tycker att det är väldigt snyggt men alla har inte rätt kropp för det. Annars är hipsters nice.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Beror på kroppsformen.

Givetivs. Ingen ska inbilla sig att alla passar i alla typer av underkläder. Gäller iofs kläder och accessoarer i allmänt. 🙂

Men en annan sak. Kul att se negativiteten hittills när man samtidigt har många positiva reaktioner med sig från verkligheten. Fast det är klart, blir väl en sak att fråga så här eller att helt plötsligt stå där fram för en tjej redo att gå till sängkammaren iförd string.


   
SvaraCitera

[confused]

Dold text: skulle nog faktiskt se det som sjukt avtändande...


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera