Aviseringar
Rensa alla

Strongo, den feminina vakten.


Ämnesstartare

Strongo vaknade med ett ryck. Telefonen ringde.
Han hade haft en brutal fest kvällen innan så han var inte alltför pigg, men han svarade ändå.
-”Hejsan busunge. Har pungsvetten runnit nå mer?”
Det var passaro… Såklart. Strongo blev plötsligt lite nervös. Han har inte pratat med passaro sen… Sen… Sen han hade festen dagen innan.

-”Åh.. Hej gubben. Nej det har den inte, tror jag. Men vad vill du?”.
-”Jo Danling sa till mig att han ska resa bort på en internationell UM-konferens och han behöver någon som passar hans lägenhet medan han är borta”.
-”Jahaa! Ja det kan jag göra”.
-”Bra. Jag har redan sagt att du kan göra det så du har inget val”.

Strongo la på luren med en liten smäll och stukade handleden.
Han var mycket arg, men mest för att han inte hittade en leksak i flingpaketet.
Han tog på sig overallen, mössa, halsduk och tumvantar och gav sig iväg. Han kunde ju börja dagen med att titta på Danlings fantastiska porrfilmer.

Han stoppade in nyckeln i hålet och låste upp. När han öppnade dörren slog en rosendoft emot honom.
Någon eller något var redan där.
Han smög långsamt in och kollade runt i lägenheten, han började tro att han var ensam tills han såg passaro ligga i Danlings jacuzzi och mopsen sitta naken på golvet med en boja runt halsen och en kedja som löpte till en vägg. Det hela såg väldigt kinky ut.

-”Du strongo! Kolla!” Utropade passaro och höjde sakta underlivet.
Strongo kunde se en maffig, nypiercad dunderdolme torna upp sig ur vattnet. Det påminde strongo om en fyr han sett.
Passaro fnittrade blygsamt och ryckte mopsens ”koppel” till sig så hon fick lov att krypa ner hos honom.
-”Komsi komsi lille gubben”, sa passaro brunstigt.
Strongo svalde och klädde av sig. Hans penis kunde inte mäta sig med passaros men han älskade den ändå. När han klev i la passaro krokben på honom så han föll över passaro.
Genast förde passaro in sitt fyrtorn i strongos lilla stjärt och satte frustande på honom. Vatten skvätte runt och gav mopsen ett flertal kallsupar, men det hindrade henne inte från att suga på strongos pung som hängde fram.
Bortsett från skvalpandet och passaros bröl var det relativt tyst i rummet.
Strongo tänkte att om han spelar död så kanske passaro slutar och går iväg… Det funkade inte. Passaro kanske är nekrofil?
Tanken fick strongos pung att krympa lite.

-”Nähä. Nu får det räcka för en stund”, sa passaro och daskade strongos skinka.
Den lilla trion klev ur och gick till vardagsrummet. Eller åtminstone strongo och passaro, mopsen var ju fastkedjad.

-”Jaa.. I bosnien brukar vi överraska varandra med besök när gurkorna möglat”, sa passaro och rodnade lite grann. ”Jag har bjudit in fler UMare”.
I samma stund som detta sades flög dörren upp och två gestalter stövlade in. Det var uppenbar och viljans triumf(fisken), dom bar små och tajta badbyxor.
Genast rusade dom till strongo som satt i soffan och juckade mot hans ben.

Strongo: -”Ojdå. Men jag fyller ju inte år idag”.
Fisken: -”Nää vi vet. Vi tycker bara om dig”.

Strongo blev kåt och började genast runka. Fisken är bara för underbar ibland.
Passaro blev avundsjuk så han gick och fjättrade loss mopsen som rusade iväg och satte sig i strongos ansikte. Han undrade om hon löpte. Det var en läskig tanke.

Passaro blev bara argare och argare. Han som nyss var herren på täppan skulle minsann inte frysas ut på det där i viset. Så han drog fram snoppen och rusade mot strongo.
”Jaa! I bosnien brukar man springa när man är dålig i magen!!”, vrålade passaro samtidigt som han vevade hotfullt med sin snopp. Han gned den hårt i strongos ansikte. Han njöt.
Den starka snopplukten gjorde honom bara ännu mer upphetsad.
Därför körde passaro obarmhärtigt in snoppen i strongos mun och munknullade honom brutalt. Vid det laget hade mopsen redan fått en plats hos uppenbar, mysgumman. Vem annars kunde sätta på en flicka så duktigt med Danlings privata strap-on? Strongo tror han har lite komplex…

Detta pågick i 5 minuter. Fisken som är asexuell satt runkande och tittade på. Han hade stånd.

Efter ett ställningsbyte ser det hela nu ut såhär:
Uppenbar sätter på en kletig passaro i stjärten, en gul gegga börjar sippra ut.
Passaro sätter i sin tur på strongo som penetrerar mopsen i en stående doggy.
Har ni föreställt er detta nu? Bra. Onanera lite med så blir det hela mysigare.

Tillbaka till historien:
Det var tyst i rummet bortsett från lite flåsande och blöta ljud från kleggig hud som upprepat slår emot.

Mopsen började nu spricka upp. Det tyckte strongo var tråkigt så han knuffade bort henne så han kunde ägna sig åt passaros snopp som graciöst gled in och ut utan besvär.

Inte helt oväntat kom ett flertal orgasmer nu. Alla ställde sig i en ring och sprutade på strongos lunch. Även uppenbar trots hennes löskuk. Ingen blev förvånad.
Så gick alla hem nakna och lämnade strongo ensam i lägenheten. Han funderade över dagens äventyr och kom fram till att det inte kunde ha varit bättre. Gruppsex med glada vänner är det bästa man kan få.
Så han avslutade det hela med att kolla på Danlings hemmagjorda porrfilmer. Det kunde inte ha varit vackrare.
När strongo somnade den kvällen ekade fortfarande passaros vackra röst inuti hans huvud. Den sade: "Jaa... I bosnien hade jag sagt att jag fortfarande älskar dig. Nu vill jag bara doppa ditt huvud i smör".

Han sov med ett leende på läpparna.

Slut.

Åsikter??


   
Citera
Ämnesetiketter

ööörkarn:

viljans triumf

[bigsmile][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

[bigsmile][party]

Du var en av dom med flest röster så. [rolleyes]


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHA.. vafan xD


   
SvaraCitera

[zzz][party]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Åsikter??

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Halvt nöjd med min insats. Kan inte ha barn på den direkt. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Halvt nöjd med min insats. Kan inte ha barn på den direkt. [n]

Halvt nöjd? Du gör mer än vad jag planerade först.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Halvt nöjd? Du gör mer än vad jag planerade först.

Tack fåniz. [love]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

”Jaa! I bosnien brukar man springa när man är dålig i magen!!”, vrålade passaro samtidigt som han vevade hotfullt med sin snopp. Han gned den hårt i strongos ansikte.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

[bigsmile]

Visste väl att du skulle tända till på det där. [rolleyes]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Visste väl att du skulle tända till på det där. [rolleyes]

Men isch. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Men isch. [sad]

Va?? Var det inte en vacker historia? 90% av alla på UM borde börja runka efter att ha läst den. [confused]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Va?? Var det inte en vacker historia? 90% av alla på UM borde börja runka efter att ha läst den. [confused]

Speciellt strongo.


   
SvaraCitera

[bigsmile]

Här:

Image


   
SvaraCitera