Aviseringar
Rensa alla

Strul/hångel på fester


Ämnesstartare

Snabb fråga, anser ni att man är en "slampa/enkel" om man strular/hånglar med killar/tjejer på fester? Har ett problem då jag är rätt så beroende av närhet och kan hända att en kväll slutar med att jag hamnat med någon kille i någon soffa, haha. Och jag menar alltså inte sex, utan bara hångel. Tycker personligen att det är väldigt fjortis, vilket jag inte är men just det kan väl tyckas vara lite fjortis.

Vad tycker ni, är det okej och vad tänker ni när ni ser två "främlingar" strula på en fest?


   
Citera
Ämnesstartare

så länge det är en person är det väl helt okej

jag gillar också närhet när jag är full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att folk ska skita i att bete sig som högstadieungar och kalla folk för "slampa" osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man behöver dessutom inte vara full för att gilla närhet herregu
"men jag var full heheh jag hade aldriii gjort så om jag var nykter heheh"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

så länge det är en person är det väl helt okejjag gillar också närhet när jag är full

Nämen jag syftade på djur [censur]

Skål på det [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

man behöver dessutom inte vara full för att gilla närhet herregu"men jag var full heheh jag hade aldriii gjort så om jag var nykter heheh"

Jag gillar närhet full som nykter [cute]


   
SvaraCitera

Tänker ingenting. Låter folk vara, göra sitt. Inget fel med det.


   
SvaraCitera
mynona

EbbaPersson:

Vad tycker ni, är det okej och vad tänker ni när ni ser två "främlingar" strula på en fest?

Personligen tycker jag att man ska få göra som man vill med vem man vill och med hur många man vill så länge det är ömsesidigt från båda håll.

Men det finns förstås en risk att folk som ännu inte har gjort sig kvitt gamla traditionella normer tycker att man är slampig om man gör det med mer än en person på samma fest. Det är visserligen inte åsikter man borde behöva bry sig om, men tyvärr kan det bli otrevligt om man inte gör det, så det är därför klokt att göra sådant i enskilt i stället för mitt framför ögonen på folk, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

man behöver dessutom inte vara full för att gilla närhet herregu

haha men jag blir lite extra

EbbaPersson:

Nämen jag syftade på djur Skål på det

hahaha
jag hoppas att du vet vad jag menade


   
SvaraCitera

Enda gången jag anser att det inte är okej är typ när det gäller mig själv. Mår dåligt/skäms när jag varit lite för närgången med någon sådär [blush]


   
SvaraCitera

Äh hångla på. Man fyllestrular ibland. Låt den utan skuld kast första stenen osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strul är mys [blush]


   
SvaraCitera
höna

nää verkligen inte.

tror alla mår bra av hångel, palla bry sig om vad alla tycker
sålänge man inte gör det samtidigt som man är tillsammans med någon lr så.


   
SvaraCitera
kachin

kanske lyfter på ett ögonbryn eller två (har bara ett dock[blush] om du hånglar med alla på hela festen (om ni är fler än typ 3) men annars hångla på cheyen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det e nice


   
SvaraCitera