Aviseringar
Rensa alla

Strulat med kompisens "kille", galet akut hjälp taaack!


Ämnesstartare

Hej, sitter och är sjukt rädd just nu. Började ny skola och då träffade jag och min allra bästavän nya killar såklart som vi blev intresserade av. Själv har jag mitt span som jag kommer få känslor för snart typ, han går i min klass och vi kallar han Elias nu. Hon har sitt i paralell klassen och han får heta Ludvig [confused]

Ludvig har skrivit till henne att han "gillar" mig och jag märkte hur konstig hon blev efter han skrivit så och idag träffades vi och vi strulade, jag satt i hans knä osv. Känner mig så jävla hemsk just nu, hon är min allra bästa vän! Är orolig för:

1. Att hon ska få reda på det och hata mig
2. Att Elias ska få reda på det, och jag vill ju ha han
3. Att det ska gå längre
4. Att hans kompisar ska skrika om det i korridorena

Seriöst jag är jätte rädd, jag vill ju inte ens ha killen och fattar inte varför det här ens hände, hjälp mig snälla ?? [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag skulle typ döda henne ifall det var hon och Elias.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för eller senare kommer hon få reda på det, särskilt om det är tajt mellan dem [smile]

Förslag på skademinimering, stå ditt kast och säger som det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vad ska vi göra åt saken hade du tänkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Och vad ska vi göra åt saken hade du tänkt?


   
SvaraCitera
mynona

jättehemlig:

1. Att hon ska få reda på det och hata mig

Du får bara hoppas att hon värderar vänskapen mer än förälskelsen. Hon och Ludvig var trots allt inte ihop.

jättehemlig:

2. Att Elias ska få reda på det, och jag vill ju ha han

Du och Elias är inte ihop ännu och han har därför ingen rätt att känna sig sviken.

jättehemlig:

3. Att det ska gå längre

Längre? Bara dom som är inblandade kan bestämma hur långt det ska gå. Vill du inte att det ska gå lägre så gå inte längre, och är du osäker på om du kan låta bli så bli inte ensam med Ludvig.

jättehemlig:

4. Att hans kompisar ska skrika om det i korridorena

Är dom den sortens personer som anser att dom kan göra detta men inte du? I så fall är dom svin som inte tror på jämlikhet och sexuell rättvisa, och därför är deras åsikter utan värde och inget att bry sig om.


   
SvaraCitera

Hon kommer döda dig.


   
SvaraCitera

What bitches don't know, bitches don't cry about [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill också vara liten igen 🙁


   
SvaraCitera

jättehemlig:

Ludvig har skrivit till henne att han "gillar" mig och jag märkte hur konstig hon blev efter han skrivit så och idag träffades vi och vi strulade, jag satt i hans knä osv. Känner mig så jävla hemsk just nu, hon är min allra bästa vän!

Förlåt tjejen, men det du gjorde var verkligen riktigt oschysst...
Jag menar, det var oschysst mot Ludvig, eftersom att du inte ens ville det.. Min fråga är: "Varför gjorde du det då, om du inte ens vill ha han"?


   
SvaraCitera

mynona:

Du och Elias är inte ihop ännu och han har därför ingen rätt att känna sig sviken

Vad menar du med det "Mynoma" ?

Tänk ifall den här "Ludvig" verkligen var kär i henne, och Ludvig kanske verkligen var jättejätte säker på att dom skulle bli tillsammans, och att det skulle hända mer mellan Ludvig och henne...

Om jag skulle ha vart den där "Ludvig", så skulle jag vara jättesårad, och det tror jag att alla ni andra också skulle vara om det hände er..

Men "jättehemlig", jag tycker verkligen att du ska ta och "bita i det sura äpplet" och berätta för din bästavän vad som har hänt... Det kommer kanske svida, men sanningen är ALLTID bäst!

Ha det bra!


   
SvaraCitera

SvenskenJocke:

Du och Elias är inte ihop ännu och han har därför ingen rätt att känna sig sviken

FÖRLÅT !!!

Jag läste fel... jag trodde att det stog att "Ludvig" inte kunde känna sig svuken... Så jag håller med Mynona 110 procent om att Elias inte kan känna sig svuken!

Men "jättehemlig", jag tycker verkligen att du ska ta och "bita i det sura äpplet" och berätta för din bästavän vad som har hänt... Det kommer kanske svida, men sanningen är ALLTID bäst!

Ha det bra!


   
SvaraCitera

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, gjorde samma sak fast tvärt om. Satt min tjejs bästa kompis [party]


   
SvaraCitera

ChibbiBull:

Åh, gjorde samma sak fast tvärt om. Satt min tjejs bästa kompis

vadå "satt min tjejs bästa komis" ? 😛


   
SvaraCitera