Aviseringar
Rensa alla

strumpan ut och in


Ämnesstartare

klarar ej av

fyfaaaaan

kaffe gjorde 4 koppar istället för 2

har fiona tulpaner

har en vit tröja på mig

det snöar

jag har jämt svarta leggings för det är det enda som är skönt när jag blivit tjock


   
Citera
Ämnesstartare

oj detta blev nästan en outfittråd så galet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag har jämt svarta leggings för det är det enda som är skönt när jag blivit tjock

feel ya bro [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

feel ya bro [n]

ja [cry] ville ha mina cheap monday jeans men jag ahr blivit för tjock, så jag tog några jeans i en större strl från förr i tiden men de var så lågt skurna att jag gick och störde mig på det i femtio år.. hemskt.. vill enbart bo i svarta legigngs ekller dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä nu blev jag lessen, vill gå o lägga mejj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja ville ha mina cheap monday jeans men jag ahr blivit för tjock, så jag tog några jeans i en större strl från förr i tiden men de var så lågt skurna att jag gick och störde mig på det i femtio år.. hemskt.. vill enbart bo i svarta legigngs ekller dö

Känner likadant [sad] har klarat mig flera månader med att bara bära klänning och kjolar för att dölja min massiva rumpa och lår och nu när jag provade mina gamla jeans så fick jag knappt på dem [cry][cry]
sedan ska det vara så jävla kallt ute så man fryser rumpan av sig i leggings [sad]
livet är svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

sedan ska det vara så jävla kallt ute så man fryser rumpan av sig i leggings [sad]

jaaa det är ju det som är problemet [cry] önskar de kunde bygga svinvarma leggings


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jaaa det är ju det som är problemet önskar de kunde bygga svinvarma leggings

Ja [sad] ibland brukar jag har dubbla par leggings men då ser man ännu mer tjock ut [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Ja [sad] ibland brukar jag har dubbla par leggings men då ser man ännu mer tjock ut [cry]

alltså vi tänker exakt likadant[crazy] tänkte också så.. antingen e vi väldigt lika eller ba väldigt tjejiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

lågt skurna

Så väller magen över [cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså vi tänker exakt likadant tänkte också så.. antingen e vi väldigt lika eller ba väldigt tjejiga

Haha [crazy]
kanske både och? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så väller magen över [cry][cry][cry][cry]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gud vad jag störde mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag har jämt svarta leggings för det är det enda som är skönt när jag blivit tjock

Förstår inte. Hur tjock äru egentligen?
På bilder du lagt upp (lite här och ööh där) så ser du ju normal ut i kroppen. [shake]
Tror din hjärna är twisted.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Förstår inte. Hur tjock äru egentligen?

haha, jag är inte sååå tjock, däremot tjockare än vad jag var i somras, har nämligen gått upp 8 kg, kommer inte i några kläder knappt etc, not so funney


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knas[bigsmile]
Ta på dig ett par galonbyxor och en fleecetröja eller nått! Släpp loss din inre galning!![cool]


   
SvaraCitera