Aviseringar
Rensa alla

Strunta i MA nationella imorron?


Ämnesstartare

Tickstart:

Ma Nationella...???? abcde?

[zzz]

Tözen:

du får knappast godkänt av att strunta i att göra d.

Jag menar att jag ska göra det nån annan dag istället. Läs nedan.

enhimmelskdrog:

på den där "uppsamlingsgången", för jag antar att ni har en sån? då dom som var sjuka när provet var får skriva det.. då får du längre tid på dej

Jo sådan har vi också. Vet dock inte när det är.. Men när jag sjukanmäler mig kan jag ju passa på att fråga också. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Jo sådan har vi också. Vet dock inte när det är.. Men när jag sjukanmäler mig kan jag ju passa på att fråga också. [y]

[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

högstadiematte [no-no][zzz]

lul?

Kittieh:

[zzz]

Är det sant det flickan säger? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Är det sant det flickan säger?

Ja? [confused] Nationella prov från nian. Du skulle läst texten, din.. öh.. bedragare. [no-no]


   
SvaraCitera

Kittieh:

Ja, riskera inte att få IG. (Du röstade på detta alternativ)

ehe. mest bara för att jag suger och skulle göra likadant


   
SvaraCitera
ziiesh

Kittieh:

mycket av det som kommer på provet finns inte heller med i matteboken, utan det fick vi tydligen plugga på med stenciler

alltså, så ska det väl ändå inte vara? vad tusan har ni för mattebok, såna ska ju sträva efter att bokinnehavaren ska klara provet [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Nej, gör det förihelvete. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

ehe. mest bara för att jag suger och skulle göra likadant

[bigsmile]

ziiesh:

så ska det väl ändå inte vara? vad tusan har ni för mattebok, såna ska ju sträva efter att bokinnehavaren ska klara provet

Ja, men jag vet inte varför faktiskt. [sad] Men vissa delar är inte med i boken, men vi har ju haft några lektioner vi pluggat på resten, det är mest sannolikhet och sånt, inte så svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Du skulle läst texten, din.. öh.. bedragare. [no-no]

tl;dr?
Men vafan 9:ans jävla matte, shit att du ens skapat en tråd i dess ära fifna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vafan gör provet, lovar att du inte kmr få ig. lärarna tkr alltid synd om igbarnen och ger dem g om de försöker


   
SvaraCitera

Kittieh:

Nej, gör det förihelvete. (Du röstade på detta alternativ)

Nationella prov är väl till för att se var eleven ligger betygsmässigt


   
SvaraCitera
ziiesh

Kittieh:

Men vissa delar är inte med i boken

alltså får det seriöst vara så? En lärobok för en mattekurs ska ju vara det enda man behöver för att klara provet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Nej, gör det förihelvete. (Du röstade på detta alternativ)

alltså det spelar väl ingen roll om du gör det och får ig eller om du inte gör det alls? liksom då får du väl göra omprov?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Men vafan 9:ans jävla matte, shit att du ens skapat en tråd i dess ära fifna

JA, men du har ju inte läst texten ens ditt as! där förklarar jag ju allt.

NEMO:

men vafan gör provet, lovar att du inte kmr få ig. lärarna tkr alltid synd om igbarnen och ger dem g om de försöker

ah kanske 😀 men så har jag ju redan klarat ett o sen äre muntliga kvar, d e ju lätt. vet du om man kan få g om man har klarat 2/3 prov?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tant Brun:

Nationella prov är väl till för att se var eleven ligger betygsmässigt

ja det är det,men vem bryr sig om det? alla pluggar väl typ till det. iaf jag,missat så mkt av skolan ju så måste plugga hemma.

ziiesh:

alltså får det seriöst vara så? En lärobok för en mattekurs ska ju vara det enda man behöver för att klara provet

vet inte, men knäppt o dåligt är det ju iaf. mkt mer att hålla reda på då. jobbigt.

postis_per:

alltså det spelar väl ingen roll om du gör det och får ig eller om du inte gör det alls? liksom då får du väl göra omprov?

ne men typ sjukanmäler mig, och sedan får jag väl göra det en annan dag. det blir ju inte omprov eftersom det är nationellt prov[party]


   
SvaraCitera