Aviseringar
Rensa alla

STS till Kalifornien sommaren -09


Jeay_L

Sucher:

Njae, men väldigt otrevligt dock!

Man vänjer sig säkert [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Man vänjer sig säkert

Well, that depends jag tror vi svenskar som är vana vid god miljö och luft, har en lite extra svårt för just detta, obs detta är bara min hemmagjorda hypotes[smile]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Sucher:

Well, that depends jag tror vi svenskar som är vana vid god miljö och luft, har en lite extra svårt för just detta, obs detta är bara min hemmagjorda hypotes

Jag tror dig nog, jag vill dit nångång i framtiden så då får jag se hur det är [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag tror dig nog, jag vill dit nångång i framtiden så då får jag se hur​ det är

Jaja, det är inte så att det är helt oanpassningsbart, but still pre​tty bad.. jag personligen verkligen vänja mig då jag ska flytta dit till L.A. när jag​ gått ut gymnasiet[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*får


   
SvaraCitera
Jeay_L

Sucher:

jag personligen verkligen vänja mig då jag ska flytta dit till L.A. när​ jag​ gått ut gymnasiet

Jag skulle vilja bo där ett tag eller så.. som​ minst ett halvår..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag skulle vilja bo där ett tag eller så.. som minst ett halvår..

AA precis, jag skulle nog vilja bo i USA i några år ialla fall typ 10-15 år kanske[bigsmile]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Sucher:

AA precis, jag skulle nog vilja bo i USA i några år ialla fall typ 10-15 år kanske

Kommer jag dit så stannar jag nog tills jag blir less.. kan vara grymt rastlös och impulsiv [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Kommer jag dit så stannar jag nog tills jag blir less.. kan vara grymt rastlös och impulsiv

Okej, det är så man ska göra, och givetvis så stannar jag jo inte där om jag inte trivs givetvis, men hellre i Los Angeles, än i en liten förortshåla i Sverige [bigsmile] No offense fellow Swedes, I still love ya[smile]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Sucher:

Okej, det är så man ska göra, och givetvis så stannar jag jo inte där om jag inte trivs givetvis, men hellre i Los Angeles, än i en liten förortshåla i Sverige

Förort? Jag bor utanför en liten stad, typ mitt ute i skogen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Förort? Jag bor utanför en liten stad, typ mitt ute i skogen!

Hahaha, okej[bigsmile] Så länge du trivs med det, Go for it...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja ,, ska inte till Usa . Men ska till Frankrike på språkresa med STS denna sommmar . Tyvärr ensam då min så kallade kompis dissade mig alldeles nyss , då hon hellre ville åka till spanien en vecka [tired] ahh , tråkigt ... Får väl hoppas att man träffar några trevliga personer där nere o inte blir ensam . Lycka till i Usa , jag vill fan också åka dit någon dag [bigcheers] . Trevligt ^^


   
SvaraCitera

ja, den dag jag har råd skulle jag lätt åka dit på språkresa!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera