zbasharat Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 04:33 Hej,I found a very good website to search jobs. And I like to share it with you. URL borttagen
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 04:38 Har hört att du kommer bli borttagen snart.
Charley Day Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 04:45 jag är personalansvarig/planerare jag kan inte fixa jobb men jag tror jag klarar mer än dig;D
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 10:10 Charley Day:jag kan inte fixa jobb men jag tror jag klarar mer än dig;Dmen grammatik kan du inte
Charley Day Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 10:29 isola:men grammatik kan du inteTydligen inte. Konstigt det där med tanke på att jag har både jobb och kan skriva lite illafall.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 10:30 Charley Day:Konstigt det där med tanke på att jag har både jobb och kan skriva lite illafall.låga krav på vissa tjänster tydligen
Charley Day Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 10:31 isola:låga krav på vissa tjänster tydligenHehe ja det är det. Man får försöka se lite seriös ut iallafall.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 10:38 Charley Day:Man får försöka se lite seriös ut iallafall.Precis. Kostymen på.
Charley Day Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jul 2010, 10:39 Japp det ger ju helat klart ett lite mer seriöst uttryck. Om man kan bära upp den då. En kostym som sitter illa är inte bra.