Aviseringar
Rensa alla

Studenten


Ämnesstartare

Jag har inte lust att köpa och klä ut mig i fula "finkläder" på studenten, är det tillåtet? [shake] Alltså att komma i sina vanliga kläder?

Borde ju vara tillåtet men har nog aldrig sett någon som inte haft det. Inte för att det spelar så stor roll men ändå?


   
Citera

God Konsument:

Borde ju vara tillåtet men har nog aldrig sett någon som inte haft det. Inte för att det spelar så stor roll men ändå?

finns en i min klass som sket i att köpa studentmössa så om man skippar det lär väl det gå att skippa annat oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

finns en i min klass som sket i att köpa studentmössa så om man skippar det lär väl det gå att skippa annat oxå

Mjo, det har inte jag heller köpt. Men det är ju inte riktigt samma sak. [shake] Eller?


   
SvaraCitera

Klart som fan att du får klä dig som du vill. Typ. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Klart som fan att du får klä dig som du vill. Typ. [confused]

Mjo, förstår det. Men har aldrig sett nån som inte klätt upp sig på studenten. [shake] Tänk om de säger åt mig att gå ut bakvägen eller något liksom? [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

God Konsument:

är det tillåtet?

Varför skulle det inte vara tillåtet? ;S


   
SvaraCitera

God Konsument:

Tänk om de säger åt mig att gå ut bakvägen eller något liksom? [cry][cry][cry]

Du får bli svenska studenters John Carlos [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Varför skulle det inte vara tillåtet? ;S

Vet inte. Men har aldrig sett nån som inte varit uppklädd liksom. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Du får bli svenska studenters John Carlos [y]

Som är? [blush]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Eller?

äsch, kör din grej, är ändå bara en dag, inte som att dom kommer klaga på dig i skolan dagen efter [zzz]


   
SvaraCitera

Jag var inte direkt uppklädd, hade vanliga svarta kläder. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

äsch, kör din grej, är ändå bara en dag, inte som att dom kommer klaga på dig i skolan dagen efter [zzz]

Haha, det bryr jag mig inte om. Var mer att jag undrade av intresse. Hade ändå inte tänkt köpa några kläder så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Jag var inte direkt uppklädd, hade vanliga svarta kläder. [sad]

Jo men du är ju commie, tror inte de bryr sig vad ni sysslar om för man vet ju redan innan att ni är lite annorlunda. [shake]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Jo men du är ju commie, tror inte de bryr sig vad ni sysslar om för man vet ju redan innan att ni är lite annorlunda. [shake]

Nä, stämmer ju ej det där inte.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Mjo, det har inte jag heller köpt.

Inte jag heller, min klass blev arg [blush]


   
SvaraCitera