Aviseringar
Rensa alla

Studenten


Ämnesstartare

Nu är det så att jag inte ska ta studenten i år men när jag väl gör det, måste jag gå på det här jävla tramset? Kan jag bara inte ta mina betyg och dra därifrån? Är detta ett acceptabelt scenario? 


   
Citera

Visst! Kör på


   
SvaraCitera

självklart kan du göra det jag själv lär nog vara med på min student


   
SvaraCitera

Pappa grillade i skogen istället för att vara på studenten.


   
SvaraCitera

Några i min klass bara drog.

Varför vill man göra det ens? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Några i min klass bara drog.

Varför vill man göra det ens? 

För att man kanske ogillar människor 🙂


   
SvaraCitera

Malonexd:

För att man kanske ogillar människor 🙂

Så kan det ju vara. Tragiskt. 


   
SvaraCitera

Asstriid:

Så kan det ju vara. Tragiskt. 

Eller så ogillar man sin klass.


   
SvaraCitera

Deinosuchus:

Eller så ogillar man sin klass.

Känner mig träffad xd


   
SvaraCitera

Jag själv var jävligt osäker inför studenten och hade väldigt liknande funderingar. Jag trivdes inte i skolan och ville bara skippa hela grejen med att fira och så, verkade så jobbigt. Det slutade med att jag gick på studenten, dock utan att vara med på extra festande utanför skolan eller champagnefrukost. Även om det var jobbigt med alla höga ljud och skrikande halvmogna vuxna ungar så var det väl ändå en kul upplevelse.

Jag tror att du kommer att önska att du hade gått om du inte gör det, oavsett om du tycker om det eller inte. Även om det suger helt och hållet så är det ändå en grej att checka av och ha gjort. Jag kan därför rekommendera att du faktiskt går dit och deltar i den mån du orkar. Man måste ju inte ha kul heller liksom, det är inget krav! (:


   
SvaraCitera

Jag tar också studenten nu och tycker som du. Studenten är SÅ overkill och jävligt tramsig. Tänker inte åka flaket och skrika och se dum ut men däremot kommer jag ta studenten och springa ut genom dörrarna som alla andra. Vill ändå vara där med mina vänner så jag gör vissa saker som jag tycker är okej men är inte med på alla fånigheter för vissa saker är bara dumt. Dock så kan man ju ändå fira att man klarat sin utbildning, men varför studenten är så fantastisk mer än det vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebecca00:
Jag tar också studenten nu och tycker som du. Studenten är SÅ overkill och jävligt tramsig. Tänker inte åka flaket och skrika och se dum ut men däremot kommer jag ta studenten och springa ut genom dörrarna som alla andra. Vill ändå vara där med mina vänner så jag gör vissa saker som jag tycker är okej men är inte med på alla fånigheter för vissa saker är bara dumt. Dock så kan man ju ändå fira att man klarat sin utbildning, men varför studenten är så fantastisk mer än det vet jag inte.

Jupp jag har lite mer tid att fundera då jag inte tar skiten i år


   
SvaraCitera

Rebecca00:
Jag tar också studenten nu och tycker som du. Studenten är SÅ overkill och jävligt tramsig. Tänker inte åka flaket och skrika och se dum ut

Tack som fan att någon inte åker flak blir döv varje gång jag har jävlarna köra förbi


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

Tack som fan att någon inte åker flak blir döv varje gång jag har jävlarna köra förbi

Hahaha Aa det blir man!!


   
SvaraCitera

Kommer köra öronproppar på flaket


   
SvaraCitera