Aviseringar
Rensa alla

Studenten 🙁


Ämnesstartare

Redan trött på den. Har beställt mössa men kommer säkert vara failad storlek 🙁 
Är ni trötta på studenten?


   
Citera

Jag ser framemot studenten bajs mycket. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatade studenten. Skittrist. På tok för mycket firande för att åstadkommit något som förväntas av alla i samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker student-grejen är allt för hypad. Så jävla överskattat.  Onödigt mycket pengar går åt dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HopeLess:
Jag ser framemot studenten bajs mycket. 

Bajsbajsbajs

blaserad:
Hatade studenten. Skittrist. På tok för mycket firande för att åstadkommit något som förväntas av alla i samhället.

Precis!!

HiTech:
Jag tycker student-grejen är allt för hypad. Så jävla överskattat.  Onödigt mycket pengar går åt dessutom.

Ja! La precis 800 kr på en jävla mössa jag använder en gång, hurra liksom....


   
SvaraCitera
reben

d va inge vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte själva studentdagen var trökig pga vår musik krånglade + jag och större delen av klassen var sjuka. men studentveckorna var skitroliga, många roliga aktiviteter och fest. det saknar jag.


   
SvaraCitera

var typ fyra år sen jag tog studenten så knnr att man kan lägga ner den tradition1 nu
nä men jag är rätt /care ärligt talat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
d va inge vidare

Varför inte? 🙁

pendu:
tyckte själva studentdagen var trökig pga vår musik krånglade + jag och större delen av klassen var sjuka. men studentveckorna var skitroliga, många roliga aktiviteter och fest. det saknar jag.

Vi har inte haft en enda aktivitet förutom bal och hur skoj är den utan partner :p 

Blivande_japan:
var typ fyra år sen jag tog studenten så knnr att man kan lägga ner den tradition1 nu
nä men jag är rätt /care ärligt talat.

Är det där svenska? För läst 3 gånger men förstod inget. Fick cancer i vänsterögat av det 


   
SvaraCitera

Skämta inte om cancer snorunge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Skämta inte om cancer snorunge

Bättre att skämta om cancer än att gömma sig bakom den. Förresten större än dig japanunge 


   
SvaraCitera

rulltorta :

Bättre att skämta om cancer än att gömma sig bakom den. Förresten större än dig japanunge 

Du har ju inte ens tagit studenten, så nä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Du har ju inte ens tagit studenten, så nä

Kan vara gammal för det :p


   
SvaraCitera

störigt när de spelar musik och skriker och skräpar ned


   
SvaraCitera

rulltorta :

Kan vara gammal för det :p

Man får inte gå gymnasiet om man är lika gammal som mig, så nä. 


   
SvaraCitera