Aviseringar
Rensa alla

Studentflak


Ämnesstartare

Jag har ett problem och skulle kunna behöva lite tips. Jag går i trean på gymnasiet och alla mina kompisar slutade efter tvåan så nu hänger jag inte med nån speciell. Pratar en del med några killar men skulle inte kalla oss kompisar. En kille tycker jag är speciellt trevlig och jag känner mej "tryggast" med honom. Nu är grejen den att jag skulle vilja fråga honom om studentflak, vilka han ska åka med och om jag skulle kunna få hänga på. Det är väl inte en så stor grej eller? Det värsta som kan hända är väl att han säger nej. Han kommer väl inte tycka att jag är dum i huvet som frågar? Vi går ju trots allt i samma skola och har en del skolgrejer ihop. En grej till, jag vet att de bästa är att fråga i skolan men är de jättedumt att fråga på facebook-chatten? verkar jag feg då? förlåt om de verkar lite luddigt, men vill bara höra era tankar. tack så mkt 🙂


   
Citera

Han kommer förmodligen låta dig åka med om han är din kompis..


   
SvaraCitera

om ni ska åka i innerstan typ runt sergel så akta när ni kommer under den där bron utanför gallerian för där står vi och kastar ägg [blush]


   
SvaraCitera

_johanna_:

alla mina kompisar slutade efter tvåan

Hahaha va?

_johanna_:

få hänga på

Man åker ju med dem man tar studenten med, alltså sin klass...?


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

kastar ägg

Taskit! [no-no] De kastade vattenballonger på oss [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Man åker ju med dem man tar studenten med, alltså sin klass...?

inte vi, de e tråkigt, men alla får fixa själva


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Taskit! [no-no] De kastade vattenballonger på oss [cry]

[blush][cry] ska inte göra igen


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

ska inte göra igen

Braaah! Jag gillar dig nu [cute]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Braaah! Jag gillar dig nu [cute]

tack desamma [blush][cute]


   
SvaraCitera

_johanna_:

inte vi, de e tråkigt, men alla får fixa själva

Suger :/ nästan hela min klass åkte ihop med nästan en hel annan klass... o sen var vi typ 5 pers i min klass som inte ens blev tillfrågade. Mina kompisar gick i andra klasser men de åkte med sina klasser :S Det var helt snurrigt alltihopa... så jag sket i allt o åkte i egen bil med mina egna kompisar från andra skolor 😛 men det hade såklart varit roligare att åka flak!

Så våga fråga ffs! Och jag tycker inte alls det verkar dumt att fråga på Facebookchatten, bättre det än att inte fråga alls, då kommer du säkert ångra dig massor sen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack limefruit för seriöst svar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har denna tråd dött ut? 🙂

Vår klass ska efter nyår boka ett flak, men finns så jävla mycket att välja mellan. Frågan är om man får plats med 43 pers på ett 40 flak eller måste man vara exakt 40? Tänkte beställa från dom här:studentflak


   
SvaraCitera