Aviseringar
Rensa alla

Studentpresent


Ämnesstartare

Hej allihop. Jag ska köpa studentpresenter till min kusin och till tre vänner som tar studenten i år. Har ni några roliga/bra tips på vad jag ska köpa för skoj? Jag har inte mycket fantasi när det kommer till sånt här.. 
En av vännerna är en väldigt nära vän och henne har jag redan handlat till. Men lite hjälp tack puss o kram


   
Citera

Tallrikar, glas och bestick.. Sådant brukar personer få, sånt de behöver när de flyttar hemmifrån liksom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Tallrikar, glas och bestick.. Sådant brukar personer få, sånt de behöver när de flyttar hemmifrån liksom.

Ja, det är ju så. Fina vinglas typ kan man ju alltid köpa. Men känns ändå lite tråkigt på något vis Ledsen


   
SvaraCitera

jenkannn:

Ja, det är ju så. Fina vinglas typ kan man ju alltid köpa. Men känns ändå lite tråkigt på något vis Ledsen

Tänk utefter vad dessa personer har för intresse dårå, något de kan ha användning för på sin fritid med inriktning åt hobby-hållet kanske? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Tänk utefter vad dessa personer har för intresse dårå, något de kan ha användning för på sin fritid med inriktning åt hobby-hållet kanske?

Har med tänkt på det.. Men min kusin spelar fotboll hela tiden typ och har väl det mesta inom det som hon behöver/vill ha antar jag. Och sen är det häst-brudar... Och jag kan ingenting om nåt sånt vad man skulle kunna köpa inom det liksom. Typ stövlar eller? Känns lite knas. Har funderat på att typ ge bort en spa-helg eller nån mer upplevelse. Kanske är tråkigt också men faaan det är svårt


   
SvaraCitera

jenkannn:

Har med tänkt på det.. Men min kusin spelar fotboll hela tiden typ och har väl det mesta inom det som hon behöver/vill ha antar jag. Och sen är det häst-brudar... Och jag kan ingenting om nåt sånt vad man skulle kunna köpa inom det liksom. Typ stövlar eller? Känns lite knas. Har funderat på att typ ge bort en spa-helg eller nån mer upplevelse. Kanske är tråkigt också men faaan det är svårt

Det är tanken som räknas! 


   
SvaraCitera