Aviseringar
Rensa alla

Studentpresent - förslag?


Ämnesstartare

Hej jag tar studenten nu i juni och mamma frågade vad jag önskar mig i studentpresent. Har ingen aning och längtar inte på grund av den rådande situationen.. Några förslag vad man kan önska sig? 


   
Citera

Får man inte sånna hattar


   
SvaraCitera

Jag önskade mig ett par dyrare solglasögon iaf Party


   
SvaraCitera
Annsie

Något fint smycke som minne kanske, eller något du kan ha nytta av när du flyttar hemifrån.Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annsie:
Något fint smycke som minne kanske, eller något du kan ha nytta av när du flyttar hemifrån.Glad

Ja det låter bra. Tack. Fler förslag uppskattas


   
SvaraCitera

en ny mobil kanske


   
SvaraCitera

Studentpresenter brukar ju gärna vara "flytta-hemifrån-kits" med stekpannor och annat tråkigt som du inte vill köpa själv när du taggar hemifrån! Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:
Studentpresenter brukar ju gärna vara "flytta-hemifrån-kits" med stekpannor och annat tråkigt som du inte vill köpa själv när du taggar hemifrån! Galen

Ja jag tänkte faktiskt på det. Men så det ser ut nu kommer jag möjligtvis plugga vidare.. 3 års utbildning. Min plan är att flytta hemifrån efter det. Och försöka skaffa jobb på sidan om för att spara pengar osv. Så tror jag kommer bo hemma ett tag till haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
en ny mobil kanske

Bra förslag! Min skärm är ganska sprucken och batteriet dör jävligt snabbt. Inte ett dumt förslag heller 🙂


   
SvaraCitera

Sunsets:

Ja jag tänkte faktiskt på det. Men så det ser ut nu kommer jag möjligtvis plugga vidare.. 3 års utbildning. Min plan är att flytta hemifrån efter det. Och försöka skaffa jobb på sidan om för att spara pengar osv. Så tror jag kommer bo hemma ett tag till haha

Lycka till med plugget!
Tja, vad kan en fattig pluggande student behöva? 
Ett 100-pack instant-ramen? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Sunsets:

Bra förslag! Min skärm är ganska sprucken och batteriet dör jävligt snabbt. Inte ett dumt förslag heller 🙂

vilken lur harru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

vilken lur harru

iphone 6s hahahahha


   
SvaraCitera

Önska Arsenalkläder! Allt annat är onödigt såklart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emil_TJ:
Önska Arsenalkläder! Allt annat är onödigt såklart!

HAHAHHA bästa


   
SvaraCitera

Jag önskar mig en t-shirt av mina föräldrar i studentpresent från Redbubble, på den tröjan ska det stå ungefär "Var snäll mot den som reparerar din dator",,, Så alla brudar vet vem som är alfahanen i flocken CoolGlatt skålande


   
SvaraCitera