Aviseringar
Rensa alla

studera.nu


Ämnesstartare

de som jobbar där kan ju inte ha speciellt hög IQ? att maila med deras kundtjänst är som att prata med en robot ungefär. Alltså är det verkligen MÄNNISKOR som svarar?

Först får man ju ett autosvar, men sen skickas ärendet vidare till en person som svarar, i det här fallet en "Katrin", men autosvaret var fan mer givande.......


   
Citera
Ämnesstartare

jag beställde en pin-kod därifrån för 2 veckor sen, den skulle komma efter ett par dagar. efter en vecka utan pinkod mailade jag dem och frågade varför den inte kommit. fick svaret "tekniskt problem", beställde då en ny kod förra veckan som de sa och den har inte heller kommit!? mailade igår och fick nu svaret "pga tekniskt problem" JÄVLA IDIOTER.

hur kan det ens vara så mycket teknik inblandat i ett jäkla brev som ska skickas via posten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

join the hatred nu UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att det är en arbetsmarknadspolitisk åtgärd snarare än en tjänst dem tillhandahåller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror att det är en arbetsmarknadspolitisk åtgärd snarare än en tjänst dem tillhandahåller

mjo, men de borde iaf ha normala människor anställda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

mjo, men de borde iaf ha normala människor anställda.

man kan tycka det. Men troligtvis så kan det vara så att deras teknik inte fungerar det är ju trotts allt inte alls ovanligt.
För när det fungerar så skickas lösenordet vanligtvis från postens tryckeri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

man kan tycka det. Men troligtvis så kan det vara så att deras teknik inte fungerar det är ju trotts allt inte alls ovanligt.
För när det fungerar så skickas lösenordet vanligtvis från postens tryckeri.

alltså jag har förståelse för att saker kan gå fel, men svaren på mailen är helt efterblivet skrivna. och det är lite konstigt att två beställda koder aldrig kommer och de bara ber mig beställa nya?! ska jag göra det i all oändlighet eller [mad]


   
SvaraCitera

helutuhle:

jag beställde en pin-kod därifrån för 2 veckor sen

Väntade fan i all evighet på min [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick min efter bara någon dag. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Väntade fan i all evighet på min [zzz]

ska det vara så verkligen [confused] står liksom "skickas till din folkbokföringsadress inom några dagar"

Jonnybravo91:

Fick min efter bara någon dag. [tard]

tur för dig!!


   
SvaraCitera

helutuhle:

ska det vara så verkligen

Klart.

De är bara värdelösa [zzz] väntade säkert minst en månad.


   
SvaraCitera