Aviseringar
Rensa alla

Studiebidraget?


Ämnesstartare

När kommer studiebidraget? Nu på fredag eller på måndag om jag får det den 20nde?


   
Citera

beror på om du 1 litet barn eller 1 högskolestudent

men gissar du är 1 litet barn så du lär få det idag.
annars kommer det den 25:e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går i gymnasiet i 3.an. 19 år.

brukar få csn den 20nde så


   
SvaraCitera

12characters:

går i gymnasiet i 3.an. 19 år.

ah precis

Blivande_japan:

1 litet barn


   
SvaraCitera

En hel vecka kvar till löning. [sad]


   
SvaraCitera

Är lite nyfiken här[badgrin], lär inte få studiebidrag än på ett år, men vad ligger budgeten på nu(hur mycket man får per månad), och hur ofta ändras den[rolleyes]?
Morsan(syran går på gymnasiet) säger hela tiden: ``Det har inte du något med att göra, man ska inte diskutera pengar, vare sig på allmän eller privat mark´´. [mad]


   
SvaraCitera

preacher1195:

Är lite nyfiken här, lär inte få studiebidrag än på ett år, men vad ligger budgeten på nu(hur mycket man får per månad), och hur ofta ändras den?Morsan(syran går på gymnasiet) säger hela tiden: ``Det har inte du något med att göra, man ska inte diskutera pengar, vare sig på allmän eller privat mark´´.

??
budgeten ändras väl typ aldrig och hur mycket man får i gymnasiet vet jag inte, googla?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

??budgeten ändras väl typ aldrig och hur mycket man får i gymnasiet vet jag inte, googla?

Studie bidrag får man väll bara för gymnasiet, och barnbidrag innan.
Eller hur ligger det till[confused]? (Retarded varning[tard])


   
SvaraCitera

preacher1195:

Studie bidrag får man väll bara för gymnasiet, och barnbidrag innan. Eller hur ligger det till? (Retarded varning)

ja studiebidrag i gymnasiet + högskolan

barnbidrag innan.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

ja studiebidrag i gymnasiet + högskolan

Ah så det är så det är [crazy] är det samma eller olika för gymnasiet vs högskolan[confused]?


   
SvaraCitera

preacher1195:

Ah så det är så det är är det samma eller olika för gymnasiet vs högskolan?

uppenbarligen olika med tanke på att jag skrev

Fingerprints:

??budgeten ändras väl typ aldrig och hur mycket man får i gymnasiet vet jag inte, googla?


   
SvaraCitera

Mm men tack för upplysningarna [cheers].


   
SvaraCitera