Aviseringar
Rensa alla

Stukad fot + begravning


smisk
Ämnesstartare

Lyckades trampa rejält snett när jag var ute igår (obs! ej pga alkohol, utan pga en dum trottoarkant) och ska på begravning idag. Men jag går ju som en arg gorilla för att det gör så ont!
Så min fråga är, kommer det hjälpa mot smärtan om jag smäller i mig en karta ipren eller? Orkar inte ha ont, släkten kommer bara titta snett 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
SLCD
 SLCD

Har du någon morfinbaserad hostmedicin hemma?


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

SLCD:

Har du någon morfinbaserad hostmedicin hemma?

Niet, inget sådant.


   
SvaraCitera

håll inne smärtan och känn dig extra miserabel[cute]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

smisk:

Niet, inget sådant.

Skit, men jag skulle rekommendera att du lindar foten hårt och som du sa smäller i dig ipren.


   
SvaraCitera

Konsumera alkohol


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

SLCD:

Skit, men jag skulle rekommendera att du lindar foten hårt och som du sa smäller i dig ipren.

Mjo, foten är lindad, så det blir till att knapra piller då [rolleyes]

Miceparade:

Konsumera alkohol

Vill inte snubbla fram mer än jag redan gör jö [n]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

smisk:

Mjo, foten är lindad, så det blir till att knapra piller då [rolleyes]

Is kan vara en bra idé en sisådär tjugo minuter varannan timme eller så.


   
SvaraCitera

smisk:

snubbla fram mer

Om du konsumerar tillräckligt känner du dig förhoppnings vis som om du flyger fram snarare än snubblar, + att du slipper känna någon smärta 😮

Dessutom lär du inte komma ihåg något ivf, varken snubblande, pinsamheter eller tråkiga begravningstal. Ser detta som en positiv bieffekt.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Miceparade:

Om du konsumerar tillräckligt känner du dig förhoppnings vis som om du flyger fram snarare än snubblar, + att du slipper känna någon smärta 😮

Förens dagen efter. Det är ju alltid lika underbart att vakna upp och känna att man vill dö [bigsmile]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Miceparade:

Dessutom lär du inte komma ihåg något ivf, varken snubblande, pinsamheter eller tråkiga begravningstal. Ser detta som en positiv bieffekt.

Nja. Med tanke på att mina föräldrar är före detta alkoholister så tänker jag skippa alkohol i närheten av de båda så länge jag bara kan [rolleyes] Allt annat känns bara dumt.


   
SvaraCitera

smisk:

före detta alkoholister så tänker jag skippa alkohol

Det låter som ett vettigt resonemang. Man ska vara seriös [surprised]

Not entirely related.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Miceparade:

Not entirely related.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Skit i de..
En liten läskig sak är att jag gjorde precis samma sak, jag stuka foten dan innan min farmors begravning :/


   
SvaraCitera

Ta en eller två ipren. Ingen kommer att fokusera nämnvärt på din fot då det inte är din dag, utan den döda personens.


   
SvaraCitera