Aviseringar
Rensa alla

stukade fotjäveln


Ämnesstartare

mhm alkohol hände o jag stukade foten lite lätt.... fick uppleva en ny sorts smärta som jag bara önskar min värsta fiende. hatar livet lite. måste typ gå asförsiktigt o va försiktig i ett par dagar o JAG HAR INTE TID ATT VARA DET. ska på finmiddag ikv, ska packa om två dagar o resa i 5 timmar med stor väskajävel och ska börja jobba nästa vecka 

hur lindrar man smärtan bäst lr se till att foten läker snabbt? samt ni borde prova pastasåsen med gräslökssmak från ica basic, så jävla gott kram


   
Citera
Ämnesstartare

Och så undrar alla varför jag inte dricker alkohol Rullar ögonen

Hur som helst. Låt bli att stödja på foten och kyl den med ispåse eller vad som helst. Blir den blå eller svullnar, uppsök läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha ha ha

ta det lugnt =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Och så undrar alla varför jag inte dricker alkohol

mm ingen har någonsin stukat foten nykter och du är så kul utan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply: mm ingen har någonsin stukat foten nykter

Jo, det har väll dock hänt.

ply: du är så kul utan

Ingen av de jag umgås med har någonsin klagat, så gör påhopp på någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linda den hårt, håll den högt för att undvika svullnad

OBS vet inget egentligen, har aldrig stukat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mhm tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
mhm tack

För fler råd, gå in på vårdguiden. Där borde det finnas något vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: OBS vet inget egentligen

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stukade den för ca 12 timmar sen, förväntar mig att vara frisk redan imorgon. google säger att den läker efter 16 veckor, what? aldrig att jag väntar :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

opiater


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stukade också foten på fyllan en gång. vaknade upp dagen efter, glömt att jag stukat den. ställde mig på foten och allt svartnar och jag svimmar. vaknade upp kallsvettig i badkaret :<
foten var svullen några dagar sen blev det bra. inte 16 veckor iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niets:
stukade också foten på fyllan en gång. vaknade upp dagen efter, glömt att jag stukat den. ställde mig på foten och allt svartnar och jag svimmar. vaknade upp kallsvettig i badkaret :<
foten var svullen några dagar sen blev det bra. inte 16 veckor iaf

var den också helt blå o stor? berätta mer o peppa! 
🙁 jag kände inte av smärtan på fyllan, men blev buren uppför en trappa till ett sovrum, på morgonen när jag skulle ner trodde jag på allvar att jag skulle dö. svimma av o ramla eller dö av smärtan. tog mig en kvart att gå ner.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mhm alltså har läst allt osv, men vill gärna höra era erfarenheter. tar det 3 månader för den att läka? vill helst ha högklackar på mig ikväll.


   
SvaraCitera