Aviseringar
Rensa alla

stukade fotjäveln


reben

tror d tog typ 2 månader för min fot o läka lr kännas normal iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
tror d tog typ 2 månader för min fot o läka lr kännas normal iaf

fuckfuck när kunde du gå normalt? lr när började foten se normal ut?


   
SvaraCitera
reben

kakakaka:

fuckfuck när kunde du gå normalt? lr när började foten se normal ut?

minns inte 2-3v kanske 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

minns inte 2-3v kanske 🙁

vadfan hatar detta. ska aldrig mer hoppa ner för trappor full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

var den också helt blå o stor? berätta mer o peppa! 
🙁 jag kände inte av smärtan på fyllan, men blev buren uppför en trappa till ett sovrum, på morgonen när jag skulle ner trodde jag på allvar att jag skulle dö. svimma av o ramla eller dö av smärtan. tog mig en kvart att gå ner.

åh jag minns inte vilken färg den förvandlades till. röd får jag för mig, röd, varm och uppsvälld. de första dagarna kunde jag inte gå på foten men efter bara ett par dagar gick det bra.  var faktiskt på aktuen dagen efter när jag berättat för mamma att jag svimmat, hon blir så nojig över sånt. hur som helst så kommer du snart bli frisk igen. heja heja pepp pepp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajjjdå

har stukat foten, tog ca 1-2 veckor tills det läkte HELT, men kunde gå relativt normalt efter drygt fem dagar eller så

vad är det för typ av klackar du ska ha på dig? tror bestämt att platåskor och låga kilklackar är något bekvämare för foten än ett par pumps, och om möjligt så undvik högklackat helt i och med att du ganska nyligen stukat foten.

kram!


   
SvaraCitera
Pardon


Kunde spela ett antal matcher med en halvt om halvt stukad fot med hjälp av lite el-tejp, antar dock att sporttejpen eller fan det är dom använder är bättre men men. Man tager vad man haver. Bara o se till att du stabiliserar foten. Sen får man helt enkelt tugga sig igenom smärtan med hjälp av ipren och tigerbalsam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: vad är det för typ av klackar du ska ha på dig?

höga pumps typ, men det går inte pga foten är för öm 🙁 bajs

kram!

niets: heja heja pepp pepp!

haha, söte.

Pardon: Kunde spela ett antal matcher med en halvt om halvt stukad fot med hjälp av lite el-tejp, antar dock att

åh har eltejp, men kan själv inte göra. ska tvinga en kompis att komma o fixa det. tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 kompis tjatade på att köra mig till sjukhuset sa näää det blir bra ikväll det behövs inte. nu har han åkt från uppsala och jag känner att borde besöka doktorn ändå kanske. varför är jag så dum åh


   
SvaraCitera