Aviseringar
Rensa alla

Stulen mobil


Ämnesstartare

Tjena, som rubriken lyder så blev min mobil stulen idag. Första gången när jag ringde den från hemtelefonen så kom jag fram, jag hörde noter och sedan röstbrevlådan. Men andra och tredje gången jag ringde så hörde jag inga noter, och efter en stund så kom jag fram till röstbrevlådan. Så min fråga är:

Om det inte kommer fram några noter, är mobilen ävstängd av den nye "ägaren" ? Jag har ju pin-kod så det är inte världens enklaste uppgift att knäcka koden på ex antal försök...

Mobilen är nu spärrad, så den nya personen kan inte ringa [y] Jag har även gjort en polisanmälan.

Tacksam för svar!


   
Citera

den är antingen avstängd av ägaren eller slut på batteri


   
SvaraCitera

Betyder troligtvis bara att personen tagit ur sim-kortet.


   
SvaraCitera

Om det inte går fram några signaler så kan det bero på att den är avstängd eller att det är dålig mottagning..


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Attans! Du skulle planterat ett litet chip i den som du kan lokalisera med hjälp av gps-signaler! Gör så med alla mina ägodelar! [y]


   
SvaraCitera
Åtta

hippzor:

noter

hippzor:

noter

hippzor:

noter


Toner.


   
SvaraCitera

S3ON:

Attans! Du skulle planterat ett litet chip i den som du kan lokalisera med hjälp av gps-signaler! Gör så med alla mina ägodelar! [y]

seriöst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fullt batteri hade jag samma dag på morgonen. Toner, rätt ska vara rätt! Tack för svar! 🙂


   
SvaraCitera

Lounge fact:

seriöst?

Självklart! [wink]

Dold text: Nej, det är nog dyrt som fan.. :/


   
SvaraCitera

S3ON:

Självklart! [wink]

[sad]

alla coola saker folk skriver e oseriösa


   
SvaraCitera