Aviseringar
Rensa alla

Styla bilen lite lätt


Tözen:

...aj

Hahaha!!! [bigsmile][party]
Sanningen är ofta hård. [sad]


   
SvaraCitera

Myksa:

Hahaha!!!
Sanningen är ofta hård.

lägg ner,du är säkert ingen skönhet själv![sad]


   
SvaraCitera

Myksa:

En gammal bli kan man alltid renovera till perfekt skick. Det är värre med kvinnor...

Hahah


   
SvaraCitera

Tözen:

lägg ner,du är säkert ingen skönhet själv![sad]

Nä och det blir ju inte bättre med åren heller!!! [cry]


   
SvaraCitera

Myksa:

Nä och det blir ju inte bättre med åren heller!!!

pics or stfu![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh... Varför sabba biljäveln med en massa jävla plast? Köp en ny bil istället om den inte duger för dej. Som jag gjorde. Bytte min A6a mot en Merca S500. Det är bra bilar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja just det. PS. Dumpventil och turbo. Någon här som hört talas om "Turbodiesel"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nån som hört talas som "dumpventil inte funkar på td"?

för så äre..dock finns dte nån komplicerad jävel för 5-6tusen som man sätter på td,men är 5-6lök värt för att höra"ptysssss" mellan växlarna?

styling? ryck fjädrarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

funkar dumpventil även till automat?

haha, mitt tips, låt bara nån annan göra jobbet så inte du har en dumpventil på vevhusventilationen eller nåt sen.

Myksa:

Haha! Jo du har säkert en väldans massa ventiler. Finns i bromssystemet, bensinledningarna, spolarvätskan, motorluften och kylvätskan bland annat.

hur fort havererar inte en motor om de ligger massa ventiler och skramlar i soppaledningar, i spolarvätskan och kylvätskan? lär ju sätta igen de tre systemen ganska rejält [shake]

sen vet jag ett till ställe man brukar ha ventiler, i cylinderhuvudet [rolleyes]


   
SvaraCitera

The Outlaw:

hur fort havererar inte en motor om de ligger massa ventiler och skramlar i soppaledningar, i spolarvätskan och kylvätskan? lär ju sätta igen de tre systemen ganska rejält [shake]

I spolarvätskan finns det definitivt backventiler - annars hade den lilla elmotorn fort pumpa som sjutton (och du hade fått vänta ett bra tag) innan det kom någon spolarvätska.
I kylvätskan kanske de är lite ovanligare men det finns även där backventiler, termostaten kan ju också sägas vara en sorts ventil.
I soppaledningen finns det också garanterat ventiler. Det finns backventiler, ventiler i förgasare och insprutarna är också en sorts ventiler.
Så de behöver inte skramla och sätta igen systemet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Så de behöver inte skramla och sätta igen systemet...

trög.com/myksa

det finns nog inga ventiler I spolarvätskan, inte i själva vätskan.
inte i kylvätskan heller. INUTI soppaledningarna finns inga ventiler heller. däremot längs med.


   
SvaraCitera

The Outlaw:

det finns nog inga ventiler I spolarvätskan, inte i själva vätskan.
inte i kylvätskan heller. INUTI soppaledningarna finns inga ventiler heller. däremot längs med.

Dålig du är. [zzz]
Dold text: Kan vara att du är tråkig också, svårt att bestämma mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Outlaw:

så inte du har en dumpventil på vevhusventilationen eller nåt sen.

vadå ska den inte sitta där[confused] fan då ut och montera om min då[shake][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Dålig du är.

jag är bäst.

pörr40:

vadå ska den inte sitta där fan då ut och montera om min då

skillz


   
SvaraCitera

henke4545:

Pysljud

Du behöver inte ha en dump för att få det ljudet.


   
SvaraCitera