Aviseringar
Rensa alla

Styrketräning


alex11:

ska börja med frukost innan nu

Great.


   
SvaraCitera

alex11:

men jag käkar ju direkt efter ?

spelar ingen roll, du behöver energi för att träna och vart tror du den kommer ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

träna

är mitt träningsschema bra då ? någonting som stör er och som jag bör ändra ? [cute]


   
SvaraCitera

alex11:

är mitt träningsschema bra då ?

beror på vad du vill uppnå med din träning som sagt, men oavsett så är träna först och äta sen en jävligt dålig idé och det är Äs-barnsvarning på den som gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

uppnå

mitt mål är att få en snyggare o starkare kropp och samtidigt vara i form hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alex11:

snyggare o starkare kropp .

Lär ju ta ett tag med ditt schema...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

Lär ju ta ett tag med ditt schema...

jahapp, vad ska jag ändra ...?


   
SvaraCitera

alex11:

mitt mål är att få en snyggare o starkare kropp och samtidigt vara i form hela tiden.

I form hela tiden?
Du bygger ju lite styrka med det du har lagt upp men vill du uppnå höge mål så lär det ta ett tag och det om i form hela tiden kan du glömma för då får du aldrig sluta träna snarare och äta rätt kost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ni tipsa om lite fler arm-övningar ?[cheers]
med hantlar dåra.

tror även jag har fått en hävstång i julklapp [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

alex11:

kan ni tipsa om lite fler arm-övningar ?

http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=28

Allt du behöver veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack grabbz !

jag tjockar mig rejält nu under julafton [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte någon göra ett träningsschema på högst 45 min till mig ? [cheers][blush]


   
SvaraCitera

det ska väl inte spela någon roll om du tränar direkt på morgonen utan att ha ätit frukost, då energin man använder sig av då kommer av kolhydratinlagringen från gårdagens mat, om jag minns rätt.
Det finns hur många som helst som tränar direkt på morgonen, alla som tar EAA på tom mage och kör (på morgonen) eller chefredaktören för Body t.ex.

Däremot bör du ju självklart sköta kosten som vanligt hela den dagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kör både smala armhävningar och vanliga , jag tycker smala är väldigt svårt , kan man inte bara köra vanliga (brett mellan händerna)?
vad är det för skillnad?


   
SvaraCitera