Aviseringar
Rensa alla

Substanser för ökad längd


Ämnesstartare

Panda:

Allt ni någonsin kunnat drömma om.

Var är klackskorna?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Har du skoputs och inpregneringsmedel osv? Skorna håller mycket bättre om du använder det. Hur lång blir du med klack då?

Yes! Men orkar aldrig hålla på 🙁 pappa brukar fixa sådant där[blush]
Inte längre än 160... Måste ha platå+klack på ca 10 cm för att bli runt 160

Min dröm är att bli mellan 155-165[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

100% säker??

99,99%!
Du är så gammal så du har ju redan växt klart.
Tror inte tillväxthormon bara ger resultat på längden om man har tillväxthormonstörning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur långa är dina föräldrar och eventuella syskon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

99,99%!

D: x 102983

Artie:

hur långa är dina föräldrar och eventuella syskon?

0 syskon och båda föräldrarna är ca 164-165, inte kortare!
Har tidigare räknat ut att jag bör bli ca 157 men fick tydligen de korta generna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Inte längre än 160... Måste ha platå+klack på ca 10 cm för att bli runt 160

Det är inte så skönt för fötterna va? [sad]

debepe:

Min dröm är att bli mellan 155-165[sad]

Hoppas på att det kommer något sätt att öka din längd med inom en snar framtid. Det är inte säkert men det kan hända. Att höra med läkare är en bra början i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Hoppas på att det kommer något sätt att öka din längd med inom en snar framtid. Det är inte säkert men det kan hända. Att höra med läkare är en bra början i alla fall.

Tack för du ger mig hopp iaf!:)kram

Hjärtlös:

Det är inte så skönt för fötterna va?

[no-no][sad] och kan ju inte gå runt med det hela, hela tiden...


   
SvaraCitera
Zsasz

debepe:

jag behöver

Varför behöver du?, Personligen tycker det är extremt sexigt med korta tjejer, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig utan att döda lite av mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara sött att vara kort jö, skaffa stora ögon ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

Varför behöver du?

Jag är extremt kort med tanke på hur min kropp ser ut i övrigt, måste ned typ 20 kg för att se någorlunda ok ut

Nintendos BFF:

skaffa stora ögon ba

mina ögon är små har jag hört:( pga stora hamsterkinder[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

men jag behöver ha 5-10 cm mer!!!

Man kan växa på längden tills benens epifysplattor sluts (vilket de brukar göra i 18-20årsåldern). Efter det är loppet tyvärr kört, och om man i vuxen ålder försöker dopa sig själv med nåt slags tillväxthormon är det bara händer, fötter och käke som växer (troligtvis inte effekten du söker).

Såg en brittisk dokumentär där en snubbe reste till sydamerika (?) för att med kirurgi göra sina ben längre. De skarvade typ i lårbenen med nånting om jag inte minns fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

152 cm

är nice med korta tjejer ju[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Såg en brittisk dokumentär där en snubbe reste till sydamerika (?) för att med kirurgi göra sina ben längre. De skarvade typ i lårbenen med nånting om jag inte minns fel.

Hört om liknande operationer som tydligen är väldigt smärtsamma

annoyed:

Man kan växa på längden tills benens epifysplattor sluts (vilket de brukar göra i 18-20årsåldern).

Ja, det där med lårbenet vet jag och jag har hört att man kan växa till 21 eller 23... Men alla säger olika. Det där om "man slutar växa 3 år efter att man fått sin mens" har jag dock hört flest gånger.
Men, jag är 17 år nu och fyller 18 om mer än ett halvår. Är det kört, tror du? Jag har ännu inte kontaktat någon riktig läkare men det kommer väl så småningom.
Börjar smått: ungdomar.se

ankzor:

är nice med korta tjejer ju

Säg det när jag krympt till 149 cm och är självmordsbenägen för att jag klassas som dvärg![cry]
längd är fint tycker jag. Ska man vara kort ska man se bra ut överallt... Är man lång ska man bara ha någorlunda bra hållning för att inte se ut som ett Freak. Oftast. Tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

självmordsbenägen för att jag klassas som dvärg!

lol, cool tatt vara dvärg ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

lol, cool tatt vara dvärg ju

nja, förestll dig en dvärg med 103 cm runt gumpen och 50 runt huvudet.
inte särskilt attraktivt


   
SvaraCitera