Aviseringar
Rensa alla

Substantiell poll behandlande min dekadens


Ögon i en plåthink:

Dekadensknapp (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Dekadensknapp (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Om du då har bra med pengar för sommaren kan du väl ta och leva lätt och ha kul istället för att jobba.

Tycker'u verkligen det... Kan du inte propagera lite mer för detta, och ev. övertyga mig lite till. Jag är för strävsam för min dekadens bästa.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Ögon i en plåthink:

Arbete är en dygd (Du röstade på detta alternativ)

Mest pga

Ögon i en plåthink:

+ Får trevlig arbetskamrat som tycker väl om mig och som jag även gärna lär känna närmre


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Tycker'u verkligen det... Kan du inte propagera lite mer för detta, och ev. övertyga mig lite till. Jag är för strävsam för min dekadens bästa.

Jobba är tråkigt, det är roligare att resa. Man får se nya platser av eget val samt kan avnjuta en känsla av mål/mening. Man flyr från dekadensen mot det nya och gryende.

Eller så kan man bara ta det lugnt runtom hemorten/landet och umgås med vänner som man har roligt med. Äta mat och bada och sjunga och sånt. Bättre det än att sitta på 1 jobb.

Nojd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Får trevlig arbetskamrat som tycker väl om mig och som jag även gärna lär känna närmre

"Tycker väl om mig" är en överdrift. [cute]

Hon är en liten tös jag tog i försvar i en Facebookdebatt mot homofobtards, om jag inte minns fel. Sedan dess har hon tittat på mig med valpögonsblicken var gång vi råkat stöta på varann. Hon är trevlig och övergripande odum i huvudet. Betvivlar dock att jag kommer bli vän med henne ändå, men, mja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Jobba är tråkigt, det är roligare att resa. Man får se nya platser av eget val samt kan avnjuta en känsla av mål/mening. Man flyr från dekadensen mot det nya och gryende.

Jag har ingenstans att resa! Ingen vill resa med mig!

frukt:

Eller så kan man bara ta det lugnt runtom hemorten/landet och umgås med vänner som man har roligt med. Äta mat och bada och sjunga och sånt.

Jag har inga vänner att umgås med på min hemort! De bekanta jag har åker bort, alla mina fritidsaktiviteter har sommaruppehåll!

[blush]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Ögon i en plåthink:

Hon är en liten tös jag tog i försvar i en Facebookdebatt mot homofobtards, om jag inte minns fel. Sedan dess har hon tittat på mig med valpögonsblicken var gång vi råkat stöta på varann. Hon är trevlig och övergripande odum i huvudet. Betvivlar dock att jag kommer bli vän med henne ändå, men, mja.

Ändå trevligt!

Tycker att du ska jobba, kan alltid vara bra att ha något att göra. Om du inte har andra storslagna planer dvs. Dekadens och bokläsande är nog så viktigt, men dessa aktiviteter kan dock senareläggas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ack, vankelmod... Sista ansökningsdag är på fredag nästa vecka, måste sluta ambivalensa.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Jag har ingenstans att resa! Ingen vill resa med mig!

Klart du har någonstans att resa, ba ta fram en karta och göra ett val. Jag tittar på kartor varje dag. [blush] Funderar just nu på vart jag ska resa.

Åk med en klasskompis? Nog har du väl en resesugen vän?

Ögon i en plåthink:

Jag har inga vänner att umgås med på min hemort! De bekanta jag har åker bort, alla mina fritidsaktiviteter har sommaruppehåll!

Åk till andra orter då!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Dekadensknapp (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Åk med en klasskompis? Nog har du väl en resesugen vän?

Har fakteligen inga som helst vänner i min gymnasieklass. Är forever alone. Nu skall jag sova en stund, och hör se'n!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Har fakteligen inga som helst vänner i min gymnasieklass. Är forever alone. Nu skall jag sova en stund, och hör se'n!

Du kanske får leta noggrannare. [mad]


   
SvaraCitera

tjuvasjien:

Upptäckte du dig själv i ladyboys bukar????

aldrig varit i thailand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Du kanske får leta noggrannare.

Ja, och inte vara socialt apatisk.


   
SvaraCitera