Aviseringar
Rensa alla

Succubus


Ämnesstartare

Lee: Vad som verkar vara fallet är att en människa som är besatt av just Succubus tenderar att suga ut andra människor på energi i namnet kärlek, någonting denna person endast lurar sig självt att den tjänar, ett sådant liv är fullt av lidande och problem medan verklig kärlek verkar vara ett försvar emot lidande och problem!

okej kanske det , är du sån eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

aa okej vi säger så ^^

du sa ju själv att man måste ha kondom för att ha sex. eller ta piller. det är nåt som inte stämmer med andra ord. tycker du inte? lite som att man skulle vara tvungen att ta medicin innan man ska äta bara för att kunna äta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: okej kanske det , är du sån eller?

En dag föll jag på knän inför mina luster och slängde in mig i en okänd värld som erbjöds mig av en mycket vacker och trevlig kvinna, med tiden slutade jag finna kreativitet och energi i min vardag som förr kommit naturligt för mig, någonting som ledde mig till att bli en mycket ilsken man med endast ett mål, behålla de få energier som denna kvinna gav mig!
Även om vi följde varje steg i boken verkade detta ändå inte ge mig den energin jag behöver för att mitt hjärta ska känna empati för andra människor och jag fann mig själv brja göra extremt fakkade saker.
Jag är ingen Succubus, jag kan ha varit men med lidandets hjälp fann jag förståelse för Succubus vägar och dess destruktiva livsstil och nekar idag var erbjudande den ger mig igenom andra människor, jag vet vilka erbjudanden som tillhör den, jag kan känna det när det känns som att hjärtat trycks ner under vatten och kämpar för sitt liv för att överleva, eller när livet känns sugigare utan en speciell persons sexuella umgänge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

du sa ju själv att man måste ha kondom för att ha sex. eller ta piller. det är nåt som inte stämmer med andra ord. tycker du inte? lite som att man skulle vara tvungen att ta medicin innan man ska äta bara för att kunna äta. 

är du seriös? d du skrev. enda det betyder är att man inte borde ha oskyddat sex om man inte vill ha barn.   annars får man väll göra hur man vill. har svårt för auktoriteer som "gud" som ska säga vad som e rätt elr fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee: En dag föll jag på knän inför mina luster och slängde in mig i en okänd värld som erbjöds mig av en mycket vacker och trevlig kvinna, med tiden slutade jag finna kreativitet och energi i min vardag som förr kommit naturligt för mig, någonting som ledde mig till att bli en mycket ilsken man med endast ett mål, behålla de få energier som denna kvinna gav mig!

okej, men du måste inte bli helt besatt av det, för mig var det nästan tvärtom. fick mkt mer energi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: okej, men du måste inte bli helt besatt av det, för mig var det nästan tvärtom. fick mkt mer energi.

Var denna förändring ifrån båda sidor?
Skulle du vilja påstå att detta skedde igenom ett totalt uppslukande av varann eller fanns där ett intresse att tillsammans tjäna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee: Var denna förändring ifrån båda sidor?Skulle du vilja påstå att detta skedde igenom ett totalt uppslukande av varann eller fanns där ett intresse att tillsammans tjäna?

tycker man kan bli kär och ha sex utan att det är nåt dåligt, och alla förhållanden är olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: tycker man kan bli kär och ha sex utan att det är nåt dåligt, och alla förhållanden är olika

Vad jag hoppas ta reda på är just hur ett sådant fall skulle se ut, mitt liv berättar för mig att detta är igenom kreativitet, men när man börjat tjäna sina luster så är det sannerligen lätt att dras med dessa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

men om man har sex oskyddat så blir det oftast barn, detta är ju bevis på att det är fel att ha sex. man ska endast ha sex när man ska göra barn.

Har du en kristen tro på riktigt? trodde bara vi drev med varann.. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee:

Vad jag hoppas ta reda på är just hur ett sådant fall skulle se ut, mitt liv berättar för mig att detta är igenom kreativitet, men när man börjat tjäna sina luster så är det sannerligen lätt att dras med dessa!

jag vet.. d ska vara utan att man behöver tappa bort sig själv. då är det bäst.

S3ON:

Har du en kristen tro på riktigt? trodde bara vi drev med varann.. Rodnar

hahaha... 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jätteroligt. . du tror på att en apa hoppa ner från trädet och blev människa, bara för att hector o nille påstor det för pga nått test i labbet visa det.

ennie:

hahaha... 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
ja jätteroligt. . du tror på att en apa hoppa ner från trädet och blev människa, bara för att hector o nille påstor det för pga nått test i labbet visa det.

nej. tror inte du heller på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: du tror på att en apa hoppa ner från trädet och blev människa, bara för att hector o nille påstor det för pga nått test i labbet visa det.

"test i labbet"

är ju bara att kolla på naturen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

"test i labbet"

är ju bara att kolla på naturen

njjjjaa.. connot agree in this..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: njjjjaa.. connot agree in this..

läser evolutionsbiologi så nu är jag ännu mer indoktrinerad

agree on the disgree


   
SvaraCitera