Aviseringar
Rensa alla

Sucking självförtroende?


Ämnesstartare

Ville skapa en tråd om dåligt självförtroende.
Jag e en av många som lider av detta, och jag menar LIDER. Anser att typ allt med mig är fel och säger ibland till min spegelbild att jag hatar dig ( mig då). Jag anser att både utsidan och insidan är fel. Så denna tråd e för sånna med dåligt självförtroende som behöver prata eller för sånna som vill ge tips för hur man kan förbättra det..... typ ^^

Ps. Ja, jag skrev " Sucking". Det är en mix av suck och fucking


   
Citera

GreedIsNine:

Ps. Ja, jag skrev " Sucking". Det är en mix av suck och fucking

älskar dig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heh


   
SvaraCitera

GreedIsNine:

king

=Jag[cool]

Pshy! Se en helhet i livet och tänk såhär = Vem fan bryr sig egentligen om vad jag tycker?

Den sanna sanningen


   
SvaraCitera

GreedIsNine:

a, jag skrev " Sucking". Det är en mix av suck och fucking

Eller något man gör för att klättra i karriärstegen.


   
SvaraCitera

Du kanske är ful bara?


   
SvaraCitera

Jag brukar tycka att jag är ungefär fulast i universum vissa dagar men andra dagar känner jag mig helt GALET snygg, snyggast i världen! Är sällan något mellanting, tyvärr.


   
SvaraCitera

Sucking självförtroende här också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GreedIsNine:

tips för hur man kan förbättra det.

Om man är en osäker person kan det vara väldigt bra att placera in sig själv i ett "fack", ex. jag är bra på matte så nu ska jag ge mig fan på att bli bäst på det, sätta upp mål för sig själv och jobba emot dem.

Matte var ett väldigt dåligt exempel, men du kanske förstår vad jag menar ändå. Tänk på något du verkligen gillar och känner dig bekväm med att göra, stämningen när du gör det. Försök sedan att få ditt liv att kretsa kring den saken och stämningen av det. Alltså, var dig själv, och hitta likasinnade människor. OBS, var fortfarande närvarande.

Det där lät extremt flummigt och perverst, men i mitt huvud så är det väldigt logiskt! [blush]


   
SvaraCitera

Jag är best och snyggast i världen och jag vet det[cool]


   
SvaraCitera

Men åh, nu skrev jag fel, jag är så jävla ful, dålig och äcklig, hatar mej själv[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Det där lät extremt flummigt och perverst, men i mitt huvud så är det väldigt logiskt! [blush]

Låter faktiskt ganska logiskt [cool]
Eller så kan man ju umgås med folk som är inte är bra på matte om man nu själv är det [rolleyes].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keinezeit:

Eller så kan man ju umgås med folk som är inte är bra på matte om man nu själv är det .

Mmh precis, som att man ska umgås med fulare kompisar, funkar alltid! [cute]


   
SvaraCitera

GreedIsNine:

tips för hur man kan förbättra det

Jag tror iallafall inte på att man ska tvinga fram ett bättre självförtroende genom att stå och intala sig att man är fin.
Har du ingen favorittröja eller nåt som du känner dig liiiite fin i? Ha den hela tiden då.
Jag tror att det kommer med tiden. För några år sen hatade jag mig själv, nu är jag rätt nöjd vissa dagar. Jag antar att du är...16 kanske? Jobbig ålder, men det blir bättre.
(Och du, du ser ganska söt ut på bilden.)


   
SvaraCitera

Själv så har jag sucking självförtroende med allting som har med sport eller ''kreativitet'' att göra


   
SvaraCitera