Aviseringar
Rensa alla

Sug mig du jävla värld


Ämnesstartare

ennie:

åh idioter
verkar så onödigt att bråka med dom oxo, eller hålla på .ska inte behövas,

mm, gav upp på att försöka få csn att agera vettigt


   
SvaraCitera
KSENIA

Lífþrasir: Nä, har högskolebehörighet, men får ingen form av inkomst om jag studerar

MÅSTE DU ANM'ÄLA ATT DU STUDERAR??? KAN DU INTE BA GÖRA SOM VANLIGT OCH STUDERA ÄNDÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA: MÅSTE DU ANM'ÄLA ATT DU STUDERAR??? KAN DU INTE BA GÖRA SOM VANLIGT OCH STUDERA ÄNDÅ

Jo, har övervägt det, men försäkringskassan sägs samköra med annan statlig information som denna så de kan dra bort min inkomst och ge mig en faktura om återbetalning istället, inte helt säker på om jag vill chansa på det


   
SvaraCitera
KSENIA

Lífþrasir:

Jo, har övervägt det, men försäkringskassan sägs samköra med annan statlig information som denna så de kan dra bort min inkomst och ge mig en faktura om återbetalning istället, inte helt säker på om jag vill chansa på det

VILKEN DÅLIG STIL AV FK ATT HA KOLL PÅ DET DÄR MEN VARA SÄMST PÅ SÅ MYCKET ANNAT :S SPARA PENGARNA NU SOM FAAAAN OCH LEV PÅ DE TILLS DU FÅTT IHOP TILLRÄCKLIGT MED HP FÖR ATT FÅ CSN IGEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

VILKEN DÅLIG STIL AV FK ATT HA KOLL PÅ DET DÄR MEN VARA SÄMST PÅ SÅ MYCKET ANNAT :S SPARA PENGARNA NU SOM FAAAAN OCH LEV PÅ DE TILLS DU FÅTT IHOP TILLRÄCKLIGT MED HP FÖR ATT FÅ CSN IGEN

Är för dålig för att spara pengar (och har det inte direkt flott), får leta efter alternativ inkomst antar jag


   
SvaraCitera
KSENIA

Lífþrasir:

Är för dålig för att spara pengar (och har det inte direkt flott), får leta efter alternativ inkomst antar jag

DU KAN FÅ MITT CSN-BIDRAG DEN HÄR TERMINEN PGA BÖRJADE VISST JOBBA IGEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

DU KAN FÅ MITT CSN-BIDRAG DEN HÄR TERMINEN PGA BÖRJADE VISST JOBBA IGEN

Tack, vad kräver du tillbaka?


   
SvaraCitera
KSENIA

Lífþrasir:

Tack, vad kräver du tillbaka?

VET INTE, MÅSTE JAG KRÄVA NÅGOT TILLBAKA? VILL BARA VARA SNÄLL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

VET INTE, MÅSTE JAG KRÄVA NÅGOT TILLBAKA? VILL BARA VARA SNÄLL

Snälla människor finns inte tror jag
man ah juste, tack


   
SvaraCitera
KSENIA

Lífþrasir:

Snälla människor finns inte tror jag
man ah juste, tack

ÄR INTE SNÄLL MOT ALLA SÅKLART! FINNS 1 HEL DEL SOM JAG SKULLE VILJA VARA ELAK MOT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

ÄR INTE SNÄLL MOT ALLA SÅKLART! FINNS 1 HEL DEL SOM JAG SKULLE VILJA VARA ELAK MOT

Bra, de förtjänar det säkert också


   
SvaraCitera