Aviseringar
Rensa alla

suga av


Ämnesstartare

när man suger av en kille och han ska komma(spruta sperma) vad gör man då? Är de meningen att man ska få det i munnen?:O[surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Man suger inte av någon, så enkelt är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innan du suger av honom så kan ni ju komma överens om att han ska ropa något skojigt när han kommer som "Här kommer glasyren", och när du hör det så kan du ju välja mellan att svälja det, spotta ut det, eller rygga tillbaka totalt så han råkar komma på ditt hår.


   
SvaraCitera

innan han kommer kan du ju be honom komma i dig (alltså om ni är i en relation o inte e sjuka såklart) lr komma på dig (bröstet) annars vet jag inte vad. Jag brukar spotta ut det i handen fort som fan för det är så äckligt. papper kanske skulle vara att föredra dock =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar köra att jag avbryter innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du skall ta det där du själv vill. Man skall inte göra något för att det skall vara på det ena eller andra sättet.

Själv tar jag det dock alltid i munnen. Tycker inte det smakar så särskilt farligt, lite ovanlig konsistens i början, men man vänjer sig. O jag blir faktiskt kåt av att känna när han är på väg o det börjar rycka lite i kuken o man vet att nu är det på väg. Så mitt råd är att det är en höjdare att lära sig suga o kunna ta det i munnen, o det blir inte mindre häftigt av att man märker hur killen njuter.


   
SvaraCitera

Jag tycker du skall lyssna på din man då det faktiskt är han som bestämmer i relationen. Dessutom är det riktigt fräckt att inte svälja, då det ses som en gest att ens säd inte är god nog för kvinnan.


   
SvaraCitera

Du behöver inte få någonting i munnen om du inte vill det själv. Han kan komma i dig (i kondomen då som han fortfarande är i dig). På dig. I röven (i kondomen när han är i dig, om ni nu gillar knulla rumpa). Vissa tycker att det är kul att spruta i håret, för att det sedan ska vara otroligt svårt för tjejen att tvätta bort det, kanske hon inte ens ha möjligheten till att tvätta bort det just där och då, men det är ännu roligare.

Men ja, sug kuk det är en otrolig känsla att ha dendär långa hårda klubban i munnen MAN BA mmmMmmM Njuter utav den laddade känslan..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

MAN BA mmmMmmM Njuter utav den laddade känslan

Kan bara instämma. Det är häftigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger han inte till innan han kommer så spotta det i ansiktet på honom.


   
SvaraCitera

Unexpected:

Säger han inte till innan han kommer så spotta det i ansiktet på honom

Urskönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepp:

vad gör man då? Är de meningen att man ska få det i munnen?

Det kan bara killen avgöra, om han ska säga till när han kommer eller inte. men tycker du kan säga till innan du börjar suga av att du inte vill ha det i munnen om du nu inte vill ha det i munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Man suger inte av någon, så enkelt är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör du som du själv känner, det du tycker är bäst.[y]


   
SvaraCitera

dörrhandtaget:

innan han kommer kan du ju be honom komma i dig (alltså om ni är i en relation o inte e sjuka såklart) lr komma på dig (bröstet) annars vet jag inte vad.

det är alternativen du har.


   
SvaraCitera