Aviseringar
Rensa alla

Suga av


Äsch ta det lugnt och försiktigt och tänk inte så mycket på hur du ska göra. Låt honom berätta vad han gillar, lyssna på hans stönanden och så. Man är inte bäst första gången, förstås. Övning ger färdighet. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

voffan:

"emo"

Länken var till ett forum på EMOcore, ingen tvekan om han är det eller inte.

voffan:

tyckte jag sa det bra!

Vad bra, kör igång då. Tycker ändå du borde testa kvävningen.


   
SvaraCitera

Cruento:

Ska man lyssna på tips från ett jävla emo? Woo måste vara oerhört lärorik snubbe, haha kan inte sluta bra då eller.

För det första är det inte bara "emos" som är medlemmar på emocore, trotts namnet. För det andra så är det en tjej som har postat inlägget på emocore, så killen som skrev det från början behöver inte alls vara emo, han kanske inte ens vet om att det han skrivit ligger uppe på emocore. [smile]


   
SvaraCitera

voffan:

Jag har aldrig sugit av någon tidigare men känns som att det är dags nu på min pojkvän. men jag har ingen aning om hur man ska göra för att det ska vara skönt. oxå har jag tungpiercing, är det nån fördel?

Håll ögon kontakt, SUG inte hev kuken in och ut i munnen, glöm inte kulorna och ollonet... Kan vara en bra början![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plissan:

Håll ögon kontakt, SUG inte hev kuken in och ut i munnen, glöm inte kulorna och ollonet... Kan vara en bra början![smile]

Jävlar, du verkar prata med erfarenhet.


   
SvaraCitera

plissan:

Håll ögon kontakt, SUG inte hev kuken in och ut i munnen, glöm inte kulorna och ollonet... Kan vara en bra början![smile]

Håll med bajwa ja, låt som om du har mycket erfarenhet:p


   
SvaraCitera

Bajwa:

Jävlar, du verkar prata med erfarenhet

billabong 93:

Håll med bajwa ja, låt som om du har mycket erfarenhet:p

Jag hoppas att alla fattar att jag menar att man SKA suga.. Jag skrev de där lite konstigt bara xD

Tackar ( eller nåt ) för övrigt för kommentarerna [smile] Men så mkt erfarenhet har jag inte [cute]


   
SvaraCitera

tungpiercing är till fördel! prova på och snåla inte med saliv och använd även händerna och halsen lite om du klarar utan att spy.

lycka till

Skål[bigcheers]


   
SvaraCitera

plissan:

Jag hoppas att alla fattar att jag menar att man SKA suga.. Jag skrev de där lite konstigt bara xD

Tackar ( eller nåt ) för övrigt för kommentarerna [smile] Men så mkt erfarenhet har jag inte [cute]

Men erfarenhet har du?;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thirteen:

Börja inte med att kasta dig över penis med en gång utan bekanta dig lite försiktigt med den. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge brukar man ju säga. Att egga din kille och reta honom tills han skruvar på sig av lust är en viktig del av det hela.

[love]


   
SvaraCitera

Cruento:

Ska man lyssna på tips från ett jävla emo?

Visst Emo´s är lite konstiga men även de har ju ett sexliv, eller?


   
SvaraCitera

billabong 93:

Men erfarenhet har du?;)

Jag sa ju att jag inte har så mkt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill du ha någon att träna på så du vet hur du skall göra?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAN VILKEN BRA PORRFILM JAG ÄR BISEXUELL MEN GUD VAD SEXIGT
VILL BARA KNULLA HENNE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera