Aviseringar
Rensa alla

suga av, komma?


TheDrunkDuck:

Hur smakar det?

som ovanstående säger , vissa smakar mindre salt , vissa mer salt. en del säger ironiskt nog att det smakar ägg. (sperma innehåller ju ändå äggviteämnen). så tänk på det när du smaskar i dig ägg nästa gång.[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag undrar bara hur fan det känns att svälja sagge... jag menar. Det är ju lite som att svälja vatten från ett duschmunstycke. liksom. det skjuts ju in. man kan bli överraskad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta det på ansiktet [cool] eller låt han komma på sig själv, om han ligger ner på rygg. Så får han känna hur det känns [mad]

poppop:

jag undrar bara hur fan det känns att svälja sagge... jag menar. Det är ju lite som att svälja vatten från ett duschmunstycke. liksom. det skjuts ju in. man kan bli överraskad?

Fast mer som att svälja sås från en vattenpistol. Salt äggsås.


   
SvaraCitera

whitechocolate:

Jag vågar inte gå så långt för jag vet inte vad jag ska göra när han kommer

OM du vill ta det i munnen, är det nog en väldigt bra ide att fortsätta suga under hela tiden han kommer.


   
SvaraCitera

Svälj som en riktig kvinna [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer han i munnen: fortsätt slicka/suga, men låt sperman rinna ur munnen över kuken om du inte vill svälja. Se till att tungkyssas efter ejakuleringen.

Annars kan du när du märker att han är på g att komma runka stenhårt så sperman kommer på honom själv (och resten av rummet)


   
SvaraCitera

Bulldeg:

du suger

lol bra svar:) du suger haha men svälj:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du suga din avkomma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera