Aviseringar
Rensa alla

Suga av/runka min pojkvän?


Fråga honom hur han vill ha det? finns inget mer avtändande en tjejer som inte vågar prata om saker, osv.

F.ö är det rätt svårt att göra fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Fråga honom hur han vill ha det? finns inget mer avtändande en tjejer som inte vågar prata om saker, osv.

F.ö är det rätt svårt att göra fel.

Ok, Tack!
Jag är väldigt öppen och så, men ändå, det känns inte kul att fråga om allting.
Hur vanligt är det förresten att man suger av sin kille (efter 4 månader) ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suzukimethod:

Hur vanligt är det förresten att man suger av sin kille (efter 4 månader) ?

Det är nog ganska vanligt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack 🙂 fler tips?


   
SvaraCitera

suzukimethod:

Jag är rädd att göra fel

va inte rädd 😀

Om du runkar av honom, alltså för hans njutning, vill han förmodligen att sperman ska komma i din mun/bröst/ansikte~~ osv.

Om du nu ska suga av honom, undvik tänderna.. sug som den vore en klubb, mjuka rörelse i början osv. 😛 Kolla hur han reagerar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suzukimethod:

En till fråga: När jag runkar honom, var är det meningen att sperman ska hamna sen?

beror på hur du riktar skottet,,,
kylskåpet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suzukimethod:

Jag är rädd att göra fel och jag vet inte hur jag ska göra.

se hiphiphora så vet du [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😛


   
SvaraCitera

suzukimethod:

Jag är rädd att göra fel och jag vet inte hur jag ska göra.

Prova dig fram, fråga han vad han tycker är skönt. Det finns liksom inget rätt å fel i sex utan det beror på personen.

suzukimethod:

En till fråga: När jag runkar honom, var är det meningen att sperman ska hamna sen?

haha! förlåt men det lät rätt kul, alltså som sagt.. det finns ingen regelbok kring sånt här. Jag tror inte det finns nåt specifik ställe sperman måste hamna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

haha! förlåt men det lät rätt kul, alltså som sagt.. det finns ingen regelbok kring sånt här. Jag tror inte det finns nåt specifik ställe sperman måste hamna.

Jag vet att det är individuellt och att det finns olika sätt. Jag bara menar att det är inte så kul att runka honom och sen när han kommer så flyger det ut över saker som man inte riktigt hade tänkt skulle bli nersaggat [crazy] Då kan det ju vara smart att tänka ut sånt innan, typ.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag gillar att ni varit tillsammans i fyra månader, men att det är först nu du hajar att han kanske vill få någonting tillbaka i ert sexliv. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag gillar att ni varit tillsammans i fyra månader, men att det är först nu du hajar att han kanske vill få någonting tillbaka i ert sexliv. [rolleyes]

Hehe.
Alltså, vi har varit tillsammans i 5 månader nu, men vi hade inte sex första veckan precis. och efter bara två gånger eller nått sprack kondomen så jag fick göra grav-test och då hade vi inte sex på en månad, och så har jag gått på penicillin så p-pillren har inte funkat så vi fick vänta några veckor till. iaf, pga olika orsaker har vi inte kommit igång med sexet "på riktigt" förrän nu.


   
SvaraCitera
Åtta

suzukimethod:

iaf, pga olika orsaker har vi inte kommit igång med sexet "på riktigt" förrän nu.

Nej, men p-pillren har väl inte hindrat er från andra sexuella aktiviteter - som inte innefattar penetrering?


   
SvaraCitera

suzukimethod:

var är det meningen att sperman ska hamna sen

naturligt så hör den hemma i vatten källan din [bigsmile] (fittan)


   
SvaraCitera
Exner

Redbaron:

naturligt så hör den hemma i vatten källan din [bigsmile] (fittan)

Något osmidigt?

[mad]


   
SvaraCitera